Sivu 1/1

Orioni ei lähtenyt kapakkaillan jälkeen aamulla käyntiin

Lähetetty: 08 Tammi 2010 16:46
Kirjoittaja Mondeomies
Ennenkuulumatonta! 8)

Auto on ´85 Orion 1,6 cvh,

Eli menin klo 21.00 kapakkaan "yhdelle" ja parkkeerasin auton kapakan taakse. Ilta tietty venys sitten pilkkuun asti ja päätin kävellä duuniin sohvalle nukkumaan. Aamulla heräsin klo 10.00 ja menin autolle. Pakkasta oli sellaset -24

Käänsin avainta ja pyöritti niin pirusti kun on kerran melkein uus akku mutta ei tartannut. bensakin haisi ja liikkui suodattimesta päätellen. oli pakko soittaa apuvoimia paikalle kaapeleiden kanssa kun ei saanut mistään virtaa lohkolämppärille. Saatiin siinä veivata hyvä tovi kunnes yksi pytty heräsi. sitten heräsi muut. pikkasen hörähti aina ja sammui. Vihdoin saatiin vanha rouva tulille ja kävi tosi hyvin ja tasasesti. auto käy muutenkin aina tasasesti eikä nakuta tai römpötä.

Oireet olis siis tonne kipinäpuolelle. joku on pakko olla vialla jos pyörittää pirun hyvin mutta ei lähde käyntiin. Onko ideoita mitä kannattais ekana lähteä vaihtamaan? Itse ajattelin että jos puola olis vaihtokunnossa niin ei anna tarpeeks wahvaa kipinää -> ei käynnisty. Kertokaas viksummat!

Re: Orioni ei lähtenyt kapakkaillan jälkeen aamulla käyntiin

Lähetetty: 08 Tammi 2010 17:54
Kirjoittaja tursas
Kato se puolan ja virranjakajan välinen johto molemmista päistä..

Re: Orioni ei lähtenyt kapakkaillan jälkeen aamulla käyntiin

Lähetetty: 09 Tammi 2010 10:22
Kirjoittaja samiharju
jos siinon alkolukko :lol:

Re: Orioni ei lähtenyt kapakkaillan jälkeen aamulla käyntiin

Lähetetty: 09 Tammi 2010 14:27
Kirjoittaja Mondeomies
samiharju kirjoitti:jos siinon alkolukko :lol:
:? no höh... hittoako se alkolukko enää aamulla haittaa?

Re: Orioni ei lähtenyt kapakkaillan jälkeen aamulla käyntiin

Lähetetty: 09 Tammi 2010 14:28
Kirjoittaja Mondeomies
tursas kirjoitti:Kato se puolan ja virranjakajan välinen johto molemmista päistä..

Ihan kunnolliselta näyttää johto. Puola tosin on hyvinkin wanhan näköinen... taidanpa laittaa sen vaihtoon.