Sivu 1/1
ilmamäärä-anturi
Lähetetty: 10 Joulu 2009 18:39
Kirjoittaja vortec
onko ohc is-sierroissa map vai maf?minähän vuosina autoa tehtiin?
Re: ilmamäärä-anturi
Lähetetty: 10 Joulu 2009 23:24
Kirjoittaja Wecomanni
OHC ruisku on varustettu Boschin läppämallisella MAF:lla.
Autoa on tehty vuosina 1987 - 1989.
Re: ilmamäärä-anturi
Lähetetty: 11 Joulu 2009 00:53
Kirjoittaja BlackEscort
Wecomanni kirjoitti:OHC ruisku.
Autoa on tehty vuosina 1987 - 1989.
Oma iS ainakin on 00.00.1986 ja yhden muun sierran tavannu joka oli -85
Re: ilmamäärä-anturi
Lähetetty: 11 Joulu 2009 10:41
Kirjoittaja vortec
Oisko vielä tietoa millä osanumerolla voisi uutta anturia etsiä vai onko ne kaikki samanlaisia?
Re: ilmamäärä-anturi
Lähetetty: 12 Joulu 2009 00:50
Kirjoittaja Wecomanni
BlackEscort kirjoitti:
Oma iS ainakin on 00.00.1986 ja yhden muun sierran tavannu joka oli -85
Mä nyt tarkotin lähinnä sedan mallia... Mutta tota "viistopeppua"
voi olla tosiaan ollu 2.0L OHC ruisku padalla jo -85:kin. Mutta
sama Boschin läppämallinen ilmamäärämittari niissä kaikissa on.
Re: ilmamäärä-anturi
Lähetetty: 12 Joulu 2009 08:33
Kirjoittaja BlackEscort
Onhan noita ilmamääräantureita tallissa muutamia, varmaan monella jopa kasaksikin asti. Muuta kuin ostoilmoa kehiin. Sama palikka löytyy myös scoppionistakin. Liitin kannattaa tingata mukaan jos semmosen tarvii, erikseen liitintä siihen ei kyllä varmaan löydä mistään.
Re: ilmamäärä-anturi
Lähetetty: 12 Joulu 2009 19:03
Kirjoittaja duckworth
Tota....
BlackEscort kirjoitti:
Oma iS ainakin on 00.00.1986 ja yhden muun sierran tavannu joka oli -85
1. iS- Sierraa ei ole tehty ennen vuotta -86, vaan nuo Sierrat ovat 2.0i- Sierroja, samalla efi- koneella kylläkin. S- merkintä tarkoittaa varustelua, kitkalukko, kumispoileri jne.
Wecomanni kirjoitti:
Mä nyt tarkotin lähinnä sedan mallia...
2. Mk2/1- korisia iiässiä ei ole tehty sedanperäisinä...
Wecomanni kirjoitti: Mutta tota "viistopeppua"
voi olla tosiaan ollu 2.0L OHC ruisku padalla jo -85:kin.
3. Ja L on L, eikä i... Mk1 L- varusteltua Sierra ei ole saanut ruiskukoneella, vaan niissä on se perus 205- lohkoinen OHC kaasarilla.
Re: ilmamäärä-anturi
Lähetetty: 12 Joulu 2009 22:29
Kirjoittaja Wecomanni
duckworth kirjoitti:Tota....
3. Ja L on L, eikä i... Mk1 L- varusteltua Sierra ei ole saanut ruiskukoneella, vaan niissä on se perus 205- lohkoinen OHC kaasarilla.
Tää nyt menee taas vähän "nulkun pissinnäks", mutta...
Tuo L on tosiian L ja tarkoitti viestissäni L = litraa...
Mutta eiköhän se sentään vortecillekkin tullut selväksi,
että niissä kaikissa ennen vuotta 1990 tehdyissä
ruiskukoneisissa Sierroissa on se sama Boschin
läppämallinen ilmamäärämittari.