Vapaavirtaussuodatin Ford Mondeo 2001 TD

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
oltsimaha

Vapaavirtaussuodatin Ford Mondeo 2001 TD

Viesti Kirjoittaja oltsimaha »

Morjens!

Mistähän löytäis suoraan Ford Mondeo 2.0 DuraTorq TD vm. 2001 autoon sopivan vapaavirtaussuodattimen? Olen yrittänyt googletella mutta vielä ei ole osunut silmään.

Apuja?

-Olli
Billie

Re: Vapaavirtaussuodatin Ford Mondeo 2001 TD

Viesti Kirjoittaja Billie »

http://www.completos.fi

Joko tämä:

PP1620_7

tämä:

PP1620_6

tai tämä:

PP1620_5'

Kirjoitat nuo tuotenumerot sivuston haku kenttään. Koska en tiedä paljonko hevosvoimia koneessasi on niin laitoin kaikki 3: 130, 115 ja 90hv:n. Suodattimet pitäisi sopia suoraan vakio ilmanputsarin koteloon. Itse ostin juuri lähiaikoina tollasen pipecrossin ja ei ongelmia. Ei siitä mitään tehoa lisää kuitenkaan tule, ainakaan perstuntumalla, ainoo hyöty varmaankin tuo että se kestää yhtä kauan ku autokin, tosin tarvitset myös sen suodattimelle tarkoitetun pesuaineenkin sitten.
2016 Focus RS
2006 Mondeo ST220
oltsimaha

Viesti Kirjoittaja oltsimaha »

Billie kirjoitti:http://www.completos.fi

Joko tämä:

PP1620_7

tämä:

PP1620_6

tai tämä:

PP1620_5'

Kirjoitat nuo tuotenumerot sivuston haku kenttään. Koska en tiedä paljonko hevosvoimia koneessasi on niin laitoin kaikki 3: 130, 115 ja 90hv:n. Suodattimet pitäisi sopia suoraan vakio ilmanputsarin koteloon. Itse ostin juuri lähiaikoina tollasen pipecrossin ja ei ongelmia. Ei siitä mitään tehoa lisää kuitenkaan tule, ainakaan perstuntumalla, ainoo hyöty varmaankin tuo että se kestää yhtä kauan ku autokin, tosin tarvitset myös sen suodattimelle tarkoitetun pesuaineenkin sitten.
Kiitoksia paljon!

Mulla on tuo 115 heppainen kone. Tuosta pesemisestä en ole ennen kuullutkaan, voisitko vielä opastaa minua hieman siinä? :o
tuomaz

Viesti Kirjoittaja tuomaz »

Ainakin Simotan suodattimissa toimitaan näin:

kompuralla puhalletaan suodatin puhtaaks, suihkitaan pesuainetta suodattimeen, kompuralla puhalletaan pesuaine pois ja sit öljytään kevyesti. asennetaan takas autoon ja eiku hanaa..

pesuaine ja öljy (spraypulloissa) maksoi motonetissä muistaakseni yht. 25e. Öljyäminen on sitä varten et likahiukkaset tarttuu siihen öljyyn joka sitten pestessä kulkeutuu pesuaineen mukana pois, näin olen ymmärtänyt...

jotkut suodattimet olen kuullut pestävän ihan saippuavedellä ja sit öljyttävän, mut en mene niistä sanomaan ku ei ole kokemusta...
Ford Focus 1.6 tdci Titanium Wagon 2011
ex: Ford Focus 1.6 STW Ambiente 2001
Vastaa Viestiin