Matalempaan halvalla..
Matalempaan halvalla..
Juupa juu. Auto pitäs saada tonttiin halvalla. Ite aattelin ihan madallus jousia ku ne alustasarjat on sen verra kalliita ettei meikäläisen kukkaro niitä kestä. Jos joku on niitä jousia käyttäny ni voisko kertoo kokemuksesta et minkä hintasia ne jouset mahtas olla? Jotkii sellaset mitkä ootte todennu hyviks..
-
- Viestit: 546
- Liittynyt: 07 Helmi 2005 18:53
- Paikkakunta: P-Karjala
Juu, ei kerinny aikasemmin kirjottelemaan ku iteltä hajos netti. Se auto on -95 Sunny. Pitääköhän se koko iskari paketti irrotella takaa irrotella irti jos ne jouset vaihtaa? En oo kerinny kovin kahtelemaan sinne ku vähä aikaa sitte sain vasta sen auton ja ollu vähä kiireitä. Äkkiähän ton tietysti kahtos mut en kehtaa ruveta sitä oikeen purkamaan ton hotellin parkkipaikalla.
uh oh, ei mitään hajua sunnyistä..
edestä joudut vetämään iskareineen päivineen pihalle. takanakin ehkä, jos ei ole toteutettu jousta takatukivarteen.. i
edestä joudut vetämään iskareineen päivineen pihalle. takanakin ehkä, jos ei ole toteutettu jousta takatukivarteen.. i
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
kyllä pitää iskari ja jousi irroittaa kun jousen vaihtaa
eli ekaksi päästelet iskarin irti, sitten esim. jousipuristimella jousta hieman läjään ja "purat" iskarin ja otat jousen puristimineen irti. sitten vaan madallusj. tilalle ja iskari kasaan ja takas autoon kiinni koko läjä.
eikös datsuniklupilla muka sitten tiedetä ?
eli ekaksi päästelet iskarin irti, sitten esim. jousipuristimella jousta hieman läjään ja "purat" iskarin ja otat jousen puristimineen irti. sitten vaan madallusj. tilalle ja iskari kasaan ja takas autoon kiinni koko läjä.
eikös datsuniklupilla muka sitten tiedetä ?
Jep.. Laatu tosiaan samaa luokkaa, kuin kaikissa muissakin edullisissa (weitec, intrax, tms.)Jaakko85 kirjoitti:Eli ovat ihan hyvät jouset.
Ja taas jos ajatellaan, ni iskareilla mielestäni suurempi merkitys on noihin ajo-ominaisuuksiin , vaikka tässä tapauksessa lienee tärkeintä saavuttaa "luvattu" madallus
matalempaa halvalla..
jep, matalempaa jousta vaan alle ja sekuntikello käpälään!
ei kestä nuo vakiopituiset pumput sit hirveen kauan...
mitä enempi madaltaa jousilla,sitän lyhyempi ikäset ovat nuo.
tulee pikku painaumia etulokareihin kun iskari ei jaksa vaimentaa iskuja.
ei kestä nuo vakiopituiset pumput sit hirveen kauan...
mitä enempi madaltaa jousilla,sitän lyhyempi ikäset ovat nuo.
tulee pikku painaumia etulokareihin kun iskari ei jaksa vaimentaa iskuja.
...on alumiini vanteet ja rasvassa ranteet... eikä oo ku on myynnissä.
Kunnon jousi+iskarisetti on ainoo oikee valinta! Madallus/ alustan parantelussa toimii sama nyrkkisääntö ku mones muussakin asiassa eli hyvää ja halpaa ei ole ja köyhän ei kannata ostaa huonoa. Mieluusti kannattaa säästää hetki ja ostaa korkeus/jäykkyys-säädettävä alustasetti. Tiputtaa kesäx kunnol alas ja nostelee talvex ylemmäs et ei joka lumikokkareeseen pysähtele. Noloo jäädä risteykseen kiinni kun on nyrkin kokonen lumikokkare puskurin eteen kiilaantunu!!