Tämä nyppii FORDssa
Tämä nyppii FORDssa
Perskuta! piti tossa vaihtaa kaasuvaijeri tansistoriin ja tuli taas mieleen etteikö tätä kaasuvaijerin kiinnitystä olisi voinut suunnitells toisin?
Eli kyse on siitä #"&%?*nan viritelmästä josta vaijerin kuori kiinnittyy konehuoneessa pumpulle/kaasarille.
Tämän kiinnikkeen suunnittelija pitäisi ampua aamun koitteessa
Oliko muuta?
Eli kyse on siitä #"&%?*nan viritelmästä josta vaijerin kuori kiinnittyy konehuoneessa pumpulle/kaasarille.
Tämän kiinnikkeen suunnittelija pitäisi ampua aamun koitteessa
Oliko muuta?
Minkä ajassa voittaa sen matkassa häviää.
-
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45
Juu vaijeri lähtee kyllä irti mutta vaihdappa se hammaspyörä ja jousi siis otat koko polkimen irti!JesseT kirjoitti:Tuo automaattikiristihän on maailman kätevin härveli. Ne jotka sen kanssa kiroilee, ei tiedä miten se toimii. Se kytkinvaijerihan lähtee siitä yhdellä ranneliikkeellä.
...mutta pysytääs aiheessa!
Justiin eilen koitin vaihtaa sitä polkimen hammaspyörää ja jousta, no sehän lohkes se jousen korva siitä hammaspyörästä... Oikeen tosi laadukasta, täytyy vetää töissä poraruuvilla se kireelle, jaksa pelleillä noitten fordin omien patenttien kanssa kun eivät näemmä osaa edes kytkinpoljinta tehdä mikä kestää.
Nojoo, ainakin omassani se on näyttänyt kestävän 20vuotta.Nurkku kirjoitti:Justiin eilen koitin vaihtaa sitä polkimen hammaspyörää ja jousta, no sehän lohkes se jousen korva siitä hammaspyörästä... Oikeen tosi laadukasta, täytyy vetää töissä poraruuvilla se kireelle, jaksa pelleillä noitten fordin omien patenttien kanssa kun eivät näemmä osaa edes kytkinpoljinta tehdä mikä kestää.
oisit nyppässy penkin mäjelle.. mukavasti mulla meni sama homma kun selälläni rötväsin siellä.sjii kirjoitti:No kiitä onneasi että se mekanismi on konehuoneen puolella missä on tilaa! Jokuaika sitten taistelin kytkinvaijerin automaattikiristimen kans kuskin jalkatilassa
paskamainen se automaattisäätö. mutta viisastuin aikalailla seuraavaan kertaan. 100000x helpompi nyt kun tietää miten se siellä on.
sori meni offtopic.
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
No voi elämä Siis kun siitä polkimesta nostaa ihan vähän, niin se vapauttaa koko räikkäsysteemin. Silloin voi sen kaapelin ottaa siitä laatikosta irti ihan peukalolla ja etusormella. Yksin helpompaa toki ottaa se ensin polkimenpäästä irti. Eli, polkimesta ylöspäin ja työntää koko sen rattaan aivan eteen jolloin vaijeri lähtee siitä polkimen päästä. Helpointa ihan käsikopelolla, niin ei tarvitse sinne lattialle mennä makailemaan.Kessi kirjoitti:Ja jatkuu ..
Eli sit kun on laiska, eikä jaksa irrottaa vaijeria kytkimen päästä, ni auttaa kummasti kun saa kaverin auton alle vääntämään isolla meisselillä löysiä vaijerille
-
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45