Sivu 1/1
-89 transitin syötön lisäys (ahtamaton 2.5D)
Lähetetty: 22 Elo 2005 16:57
Kirjoittaja Jupe
Pystyykö kyseisessä autossa nostamaan polttoaineen syöttöä kotikonstein?
Lähetetty: 23 Elo 2005 00:23
Kirjoittaja Arska
Pystyy, joissain tapauksissa vaan ei kovin paljoa, ennenkuin tyhjäkäyntiä ei enää saa säädettyä riittävän alas.
Lähetetty: 23 Elo 2005 06:35
Kirjoittaja Jupe
Osaisko joku kertoa, missäpäin syöttöruuvi sijaitsee?

Lähetetty: 23 Elo 2005 19:02
Kirjoittaja Jupe
Tossa pari kuvaa kyseisestä ruiskupumpusta:
Kuva1
Kuva2
Lähetetty: 23 Elo 2005 22:06
Kirjoittaja Arska
Katso vaikka tuolta, helpommin saa selvää kuin että selittäisi.
http://www.netikka.net/vepiku/ve-perusteet.htm
Lähetetty: 24 Elo 2005 15:16
Kirjoittaja Jupe
Kiitos neuvoista, seosruuvi löytyi.

Lähetetty: 25 Elo 2005 00:06
Kirjoittaja Arska
Paljonko sait ruuvattua syöttöä ennenkuin tyhjäkäyntiruuvista loppui vara pudottaa tyhjäkäyntikierroksia?
Lähetetty: 25 Elo 2005 11:22
Kirjoittaja Jupe
Ei ollu paljoo aikaa kikkailla sen kanssa, mut nostin seoksia vähä kerrallaan ja ruuvasin lopulta kaikki mitä irti sai. Tyhjäkäynnin säätämiseen jäi aika paljon vielä varaa.
En sitten tiedä onko syöttö nyt ihan maksimilla. Nyt puskee mustaa paljon enemmän ja ehkä kulkupuolikin hieman muuttui. Savutus ei kuitenkaan oo ihan niin runsasta, kuin mitä odotin. Tuntuis savuttavan enemmän vasta isomilla kierroksilla.
Onkohan syöttö vielä maksimilla, kun tyhjäkäyntiä on vielä varaa laskea?
Lähetetty: 25 Elo 2005 15:18
Kirjoittaja Jupe
Mites ton koneen ja pumpun kestävyys kärsii ruuvauksen jälkeen?
Entä mites polttoaineenkulutus? Keskikulutus on ollu n.10L/100km, nouseekohan tosta vielä ylöspäin paljonkin. Ton kulutuksen saan kyllä tietoon seuraavan tankkauksen jälkeen, mutta miten se yleensä muuttuu syötön lisäyksen jälkeen?
Lähetetty: 26 Elo 2005 23:57
Kirjoittaja Arska
Ainut mikä kestävyyden kannalta voi tulla ongelmaksi on se, että liian paksulle jos kääntää, niin ajan mittaan karsta voi aiheuttaa mäntävaurion.