Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Eli kyseisestä vuosimallia -92 olevasta vehkeestä kuuluu outo "klok" ääni jostakin konehuoneesta. Kyseinen ääni ilmenee kun ajaa ryömittämällä ja aina auton hieman nykäistessä kuuluu klok klok.
Myös vaihteita vaihtaessa normaalissa ajossa pystyyn tuon äänen havaitsemaan. Olen huomannut äänen esiintyvän aina kun veto lähtee päälle. Toi kyseinen klok tuntuu myös pienenä nykäisynä vaihdekepissä.
Missäköhän siellä on väljää tai mikä pääsee liikkumaan vedon lähteässä päälle? Ei tuo ajamista haittaa mutta kovasti mietityttää että onko jotain vakavaakin liikkeellä
Ford escort GT -89 (mk4)(myyty)
Ford escort rs2000 -92 (mk5)
On varmaan jossain koneen kannaketyynyssä väljää, tai koneen/laatikon kiinnitys löysällä tms. Tuskin mitään kovin vakavaa. Käkkäri päälle, ja toinen puikkoihin nostamaan kytkintä pienellä pykälällä, toinen katselee konehuoneeseen että missä kolahtaa..
1965 Volvo Duett
1966 Morris Mini 850
1984 MZ 250 ETZ
2006 Audi A4 Quattro
2007 Honda Accord 2,0iA sports tourer
tyypillinen ekkeri vika tukikumi tosiaan kaput yleensä, terävä kolaus vaihteen vaihdoissa ym kun kone heilahtaa, edellisen opastuksen mukaan jos ei silmin jo havaitse kuten tuossa vaiheessa tekee helposti koska selvästi kumi rikkoutunut.
Kiitoksi vastauksista. Pitänee tutkia asiaa. Onkohan mimmonen homma vaihtaa tuota kumia? Ettei koko konetta kai tarvitse nostaa pois jotta kumin saa vaihdettua?
Ford escort GT -89 (mk4)(myyty)
Ford escort rs2000 -92 (mk5)
taitaa olla koko ahdas rs:n konehuone mutta pienemmillä koneilla niitä vaihtelee kun soveltaa erilaisia tunkki & pukki tukemisia koneelle, tunkilla saa sitten sopivasti nostettua ja laskettua tarvittaessa konetta, muista vaan ettei pistä tunkkia jostai öljypohjasta tms läpi eli lankkua tms väliin painoa jakamaan isommalle alueelle