Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Vähä riippuu vanteista mut niishä on kai aika iso profiili??
Onhan noita näkyny esim. 20" vanteita ja todella matalaprofiili renkaat jossain pakuissa, mutta että onko ne "C-luokituksella"??
ei se itteää haittais mut ku ei saa muutoskatsastettua ilman tollassii kumei ja sit jos ei katasta ni poliisi sanoo pahasti
saishan tänkin selville ku soittas vaan rengasliikkeeseen
Mut miten tuon ET:n kanssa saako muuttua kuin paljon? ku jos ei saa muuttua kuin 15mm puolelta ni ei tonne saa mahtuun ku 215 leveet ja noin kapeita uskon vielä vähemmän löytyvän(19").
Eipä taida tollasiakaan sit mulle tulla, pitää vaa laittaa 15" ja ihan sairaat läskit
no eipä taida kovin leveitä 15" vanteitakaan löytyä varsinkaan 5x160 jaolle ei kyl tosin yhtää 19", mut ois voinnu jaon muuttaa
Mitään varmaa tietoa mulla tuosta et:stä ei ole, mutta eihän sitä mihinkään auton papereihin ole merkitty.. Voisi kuvitella että tuo +/-15mm on vaan suositus, eli tuollaisen muutoksen ei ratkaisevasti uskota vaikuttavan alustan käyttäyty miseen..
hmm, syynätäänkö niitä sitten niin tarkasti katsastuksessa ? vai onko se nyt sitten auton rakenteille jotenkin haitallista leventää raideväliä liikaa ?
empä usko.
vaeltelu ym. tässäkin foorumissa kyselty ominaisuus/vika? vaan lisääntyy kun raideväliä kasvatetaan liiaksi.
Jaakko85 kirjoitti:hmm, syynätäänkö niitä sitten niin tarkasti katsastuksessa ? vai onko se nyt sitten auton rakenteille jotenkin haitallista leventää raideväliä liikaa ?
empä usko.
vaeltelu ym. tässäkin foorumissa kyselty ominaisuus/vika? vaan lisääntyy kun raideväliä kasvatetaan liiaksi.
Laakereita voi vissiin alkaa syömään väärän ET:n kanssa