Sivu 1/1

Weberin suuttimet

Lähetetty: 21 Elo 2005 17:48
Kirjoittaja Mik_
Elikkäs,nyt kun sierra on muute kunnossa ni kovemmassa ajossa tuntuu ettei riitä keitto koneelle.
Siis 2litrasesta oharista otettu kakskurkkunen täysin mekaaninen kaasari tuohon 1.8 ohariin jossa nyt 1.6 kansi ja kakslitrasen nokka ja bensapumppu on vakio..

esim nelosella ajettaessa kierrokset hiukan alle vajaa 5000rpm/min auto hyytyy ihan ku sammuis,ja moottorijarrutus,mutta kun laskee hiukan kaasua,nykäsee ja meno jatkuu taas,oma käsitys on että bensa loppuu koneelta,mitä mieltä muut on? voisko johtua suuttimista,minkä kokoset pitäs olla (noin) ? vai eikö bensapumppu anna tarpeeks? tyhjiltään kyllä menee yli viidentonnin,jopa 7tonttua ongelmitta hetkellisesti..

Kertokaas viisaammat...

Lähetetty: 21 Elo 2005 20:16
Kirjoittaja cossu2
Elikkäs,nyt kun sierra on muute kunnossa ni kovemmassa ajossa tuntuu ettei riitä keitto koneelle.
Siis 2litrasesta oharista otettu kakskurkkunen täysin mekaaninen kaasari tuohon 1.8 ohariin jossa nyt 1.6 kansi ja kakslitrasen nokka ja bensapumppu on vakio..

Sehän saa liikaa keittoa parhaillaan.
vaihdoit 105hv tarkoitetun kaasuttimen 85hv moottoriin, jonka tehoa vielä laskit pienentämällä venttiilejä johonkin 60hv:n...

Lähetetty: 21 Elo 2005 21:24
Kirjoittaja Bootsi
..se mitään liikaa saa, varsinkaan noilla kierroksilla.

Onko kaasari puhdistettu, onko vivustoissa väljää? kiihdytyspumpun kunto?

Mitens jos kiihdyttää "täysillä" 1, 2, 3.. Loppuuko meno kesken kiihdytyksen?

Lähetetty: 22 Elo 2005 10:14
Kirjoittaja Mik_
Kyllä mä tiedän mitä se on ku saa liikaa..kokemusta on..
Kyllä se tekee joka vaihteella sen kun kova kiihdytys,kihhdytyspumppu toimii kunnolla,vivuissa pieni väljyys,juuri ja juuri erottaa kun nytkyttelee niitä edestakas..

Ja se muuten on alunperin 90hp,ja nykysessä kannessa on ihan saman kokoset venat ku entisessäkin..ja se kans tuli laitettua,venttiilit hiottu jne..