Vaihdettiin -93 Td transuun -89 vaparikone.
Nyt auto lähtee käymään vain armottomalla sahaamisella ja käy n.5 sekunttia. Sitten nafta loppuu jostain.
Vanhassa koneessa oli sähköinen jakajapumppu jossa oli naftapumppu koneen kyljessä syöttämässä ainetta.
Nyt asennetussa koneessa on mekaaninen jakajapumppu ilman naftapumppua. koneessa ei naftapumpulle olisi edes ollut paikkaa.
Joku joskus sanoi että ei se mitään pumppua tarvi kun jakajassa on sisäinen sellainen. Mutta olikohan näin...?
Jos joku osaisi neuvoa kuinka auton saisi käymään yli 5sek. kerrallaan niin se olisi aikas hieno juttu. transusta tehdään kohta haketta jos ei ala suostua yhteistyöhön.
Kiitoksia neuvoista jos sellaisia keksitte.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Transit koneenvaihto ongelmat
Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Hyppää
- Ford-Club tiedottaa
- ↳ Tiedotteet
- ↳ Tapahtumat
- Jäsenalue
- Rekisteröityneet käyttäjät
- Kaikille
- ↳ Foorumin pelisäännöt ja käyttö
- ↳ Autotalli
- ↳ Autoilu
- ↳ Sana on vapaa
- ↳ Keskustelun kehittäminen
- Ford Tekniikka
- ↳ Alusta
- ↳ Kori & sisusta
- ↳ Autohifi
- ↳ Autosähkö
- ↳ Tekniikka
- Malli ryhmät ja sivustot
- ↳ Transitmiehet
- ↳ Yleistä keskustelua transiteista
- ↳ Apua ongelmiin
- ↳ Transit projektit
- ↳ Cortina Club
- ↳ Consul & Granada
- ↳ ANGLIA Club
- ↳ FordMclub
- ↳ Ford-freak
- ↳ Ford-freak overdrive foorum
- ↳ Taunus club foorum
- ↳ Cosworthrsclub / CRSC foorumi
- ↳ Fmoc
- Kaupalliset alueet
- ↳ -Tarjouksia yhteistyökumppaneilta-
- ↳ Ostetaan ja Myydään ajoneuvot
- ↳ Ostetaan ja Myydään varaosat / Tarvikkeet
- ↳ Ostetaan ja Myydään Klassikkot / Tarvikkeet
- ↳ Autoiluun liittymättömät Osto- ja Myynti-ilmoitukset
- ↳ Lahjoitetaan