zetec männät
Lähetetty: 15 Elo 2005 11:10
Eli tuleeko zetecin vakio männät lohkon tasalle vai jääkö alle?Niin ja kyseesähän olis 1.8 zetec
Pitää paikkansa, ainakin ykkössarjan 1.8:ssa mäntä tulee muutaman kympin yli lohkon tasosta.JesseT kirjoitti:Paljealue on tehty kansitasoon, joten varmasti männät tulee muutaman kymmenyksen YLI lohkotasosta.
ja sama SuomeksiJesseT kirjoitti:Paljealue on tehty kansitasoon, joten varmasti männät tulee muutaman kymmenyksen YLI lohkotasosta.
Ei, ekoissa 1.8:ssa on hiukan löysät toleranssit männissä, sen takia kolkuttavat.Volmari kirjoitti:tulee vissiin aavistuksen yliäyräidensä![]()
olikos tossa se syykin miksi toi nakuttaa kylmänä? vai onko se ne nostimet kun siellä rallattaa sillon? kun ei sitten vähän lämmettyään nakuta yhtään..
Varmasti joo, mutta olisko mahdollista että sinne olis jätetty rst:n kampura tai veivit? En keksi muuta selitystä tolle ilmiölle.JesseT kirjoitti:Mielestäni kaikissa Zeteceissä on 88mm iskuinen kampura.
Teoriassa mahdollista, mutta sinne jäisi oletettavasti enempi tyhjää, kuin 5mm. Puristukset on muuten aikas matalat, jos mäntä jää 1.8 Zeta koneessa noin paljon alle dekkitason. Joskus laskeskelin, että RST:n liikkuvilla saisi puristukset 7,5:1 tasolle, mutta tuolla tarttee jo pistää painetta pannuun aikalailla. Hommasta ei selviä myöskään ilman koneistuksia.Janska kirjoitti:Varmasti joo, mutta olisko mahdollista että sinne olis jätetty rst:n kampura tai veivit? En keksi muuta selitystä tolle ilmiölle.
Zetecin kampi on täysin tasapainotettu, ts jokaisella kaulalla on vastapainopari. CVH:ssa on vastapaino vain toisella puolella.Janska kirjoitti:Jep..Mutta niitä tuntomerkkejä osaako kukaan kertoa?