Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
olikos tossa se syykin miksi toi nakuttaa kylmänä? vai onko se ne nostimet kun siellä rallattaa sillon? kun ei sitten vähän lämmettyään nakuta yhtään..
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
olikos tossa se syykin miksi toi nakuttaa kylmänä? vai onko se ne nostimet kun siellä rallattaa sillon? kun ei sitten vähän lämmettyään nakuta yhtään..
Ei, ekoissa 1.8:ssa on hiukan löysät toleranssit männissä, sen takia kolkuttavat.
Multakin on pariin kertaan kyselty että onko toi Mondeo diisseli.
Entäpä mistä tunnistaa zetecin kanget ja kampuran? Pitäs tietää että kummat tohon mun pannuun on vaihdettu lyhyempi iskusiksi, kun mäntä jää tyyliin 5mm alle lohkon tasan kun männistä oli otettu pois ehkä 1,5mm
Janska kirjoitti:Varmasti joo, mutta olisko mahdollista että sinne olis jätetty rst:n kampura tai veivit? En keksi muuta selitystä tolle ilmiölle.
Teoriassa mahdollista, mutta sinne jäisi oletettavasti enempi tyhjää, kuin 5mm. Puristukset on muuten aikas matalat, jos mäntä jää 1.8 Zeta koneessa noin paljon alle dekkitason. Joskus laskeskelin, että RST:n liikkuvilla saisi puristukset 7,5:1 tasolle, mutta tuolla tarttee jo pistää painetta pannuun aikalailla. Hommasta ei selviä myöskään ilman koneistuksia.