Alottelija miettii cortinaa ja pientä viilailua
Lähetetty: 19 Maalis 2009 13:17
Morjens.Poistakaa/siirtäkää aihe jos menee pahasti metsään.
Elikkä on tullu kauppoja hierottua tuollasesta 1600gt cortina mk3 (papereissa 2.0):sta.Tarkotus ois tehä katu/rata auto.
Mitä oon nyt täältä ja muualta lukenu niin tuota 1600:sta on melko vaikea/kallista viritellä yli 150hv..toisaalta olen miettinyt turbon iskemistä kylkeen ja teho tavotteet noin 160hv.Tarkotus ois siis porata ylikokoon ja työstää kansi paremmaksi..mitenhän paljo tuota kantta kannattaa nostaa että pelaa turbon kanssa pihasta pitemmälle? Tuossahan pitäs olla isommat venat kuin normi 1600:Ssa jos olen oikein käsittänyt?
Järkevintä taitas olla vaihtaa tekniikka 2.0 ohc:n ja se vaparina viilailla tuonne yli 150heposeen mutta toisaalta se turbo kutkuttaa takaraivossa eli kumpaa tässä nyt kannattas ruveta toteuttamaan.Tuo 2.0ohc turbolla höystettynä vois olla mellevä kone mutta kuinka vaikeita nämä ohc:t on turbottaa ylipäätään (TOIMIVASTI)?
Alottelijana kun tässä seilaan niin kaikki neuvot ja vinkit kyseisestä autosta on tervetulleita,myös osia voi tarvita jossain vaiheessa
.
Edit.Ja siis koneeseen tulee tietenkit nokat yms. tarvittavat hilut tehojen saavuttamiseksi.Alakertakin pitäs saaha vahvemmaksi (ei mitään hajua miten).Aluksi olis tarkotus kokeilla kaasareita turbon kanssa.Tuossa autossa olis valmiiksi iso nelos loota niin kestää varmaan tehojen kasvun kohtuu hyvin?
Elikkä on tullu kauppoja hierottua tuollasesta 1600gt cortina mk3 (papereissa 2.0):sta.Tarkotus ois tehä katu/rata auto.
Mitä oon nyt täältä ja muualta lukenu niin tuota 1600:sta on melko vaikea/kallista viritellä yli 150hv..toisaalta olen miettinyt turbon iskemistä kylkeen ja teho tavotteet noin 160hv.Tarkotus ois siis porata ylikokoon ja työstää kansi paremmaksi..mitenhän paljo tuota kantta kannattaa nostaa että pelaa turbon kanssa pihasta pitemmälle? Tuossahan pitäs olla isommat venat kuin normi 1600:Ssa jos olen oikein käsittänyt?
Järkevintä taitas olla vaihtaa tekniikka 2.0 ohc:n ja se vaparina viilailla tuonne yli 150heposeen mutta toisaalta se turbo kutkuttaa takaraivossa eli kumpaa tässä nyt kannattas ruveta toteuttamaan.Tuo 2.0ohc turbolla höystettynä vois olla mellevä kone mutta kuinka vaikeita nämä ohc:t on turbottaa ylipäätään (TOIMIVASTI)?
Alottelijana kun tässä seilaan niin kaikki neuvot ja vinkit kyseisestä autosta on tervetulleita,myös osia voi tarvita jossain vaiheessa

Edit.Ja siis koneeseen tulee tietenkit nokat yms. tarvittavat hilut tehojen saavuttamiseksi.Alakertakin pitäs saaha vahvemmaksi (ei mitään hajua miten).Aluksi olis tarkotus kokeilla kaasareita turbon kanssa.Tuossa autossa olis valmiiksi iso nelos loota niin kestää varmaan tehojen kasvun kohtuu hyvin?