Sierran bensatankin vaihto/paikkaus

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Dewi

Sierran bensatankin vaihto/paikkaus

Viesti Kirjoittaja Dewi »

Moro, eli oman sierrani -92 CVH bensatankki vuotaa eikä itsellä oli tiloja sen itse paikkaamiseen tai vaihtamiseen. Eli luultavasti joudun jollakin pajalla sen kunnostuttamaan hieman kalliimpaan hintaan. Haluaisin kuulla vähän mielipiteitä tulisiko halvemmaksi vain suoraan vaihtaa uusi tankki ja paikata vanha? Itse ajattelin että paikkaaminen saattaisi viedä enemmän aikaa joten siitä varmaa pajalla joutuisi maksamaan enemmän? Olen opiskelija joten rahat ovat vähän tiukilla niin ei kalleimman kautta ole varaa tätä hoitaa. Jos ostaisin uuden tankin niin mitä muuta joutusin lisäksi ostamaan? Tiivisteitä yms? Vai onko pajoilla niitä valmiiksi, että itse hoitaisin vain bensatankin löytämisen.

Asun Keski-Suomen alueella oli jos jollakin teistä on tiloja tämän homman hoitamiseen ja innokkuutta voisin maksaa vaivanpalkkaa jos saisi tämän homman hieman edullisemmin hoidettua kuin normaalilla pajalla? Tai jos joku saattaisi tietää hyviä pajoja Jyväskylän seudulla niin neuvoja otetaan vastaan. Jotakin hintahaarukkaa jos joku osaisi sanoa tämän työn hoitamamisessa normaalilla pajalla niin sekin kiinnostaisi. Ja tietenkin jos uuden tankin vaihtaminen on kannattavampaa niin toki voi tankkeja tarjota :D
Sierra2.3-16v

Re: Sierran bensatankin vaihto/paikkaus

Viesti Kirjoittaja Sierra2.3-16v »

Uusia tankkeja saa esim motonetistä, ja on kannattavampaa kuin paikata vanhaa, ei tule olemaan pitkäikäinen..
1965 Volvo Duett
1966 Morris Mini 850
1984 MZ 250 ETZ
2006 Audi A4 Quattro
2007 Honda Accord 2,0iA sports tourer
tursas

Viesti Kirjoittaja tursas »

Kysyin samaa tuolla..
viewtopic.php?f=3&t=21825

No, tänään se tuli vaihettua, aikaa tuhertu semmonen 4 tuntia kaverin tallilla, kokenu korjaaja, minä apparina. Jos sitä uudelleen lähtis tekee, oppineena, niin aika vois tippua puoleen.