Kysyin samaa tuolla..
viewtopic.php?f=3&t=21825
No, tänään se tuli vaihettua, aikaa tuhertu semmonen 4 tuntia kaverin tallilla, kokenu korjaaja, minä apparina. Jos sitä uudelleen lähtis tekee, oppineena, niin aika vois tippua puoleen.
Ostin uuden tankin Motskusta 70 €, uus panta 10 €, sitten tarvii uusii pätkät 6 mm (paluu) ja 8 mm lähtö millistä sisähalkaisijaltaan bensaletkua ja niihin kiristimet 4 kpl. Mulla puuttuva uusi tiiviste tuli tankin mukana.
Ainoo huono juttu oli että yks 13 kok. pultti (3 kpl) ei auennu ja tankin kulma piti sahata rautasahalla irti.
Sitten ku lopussa laittaa pannan pulttia kiinni, niin se uusi panta ei ulotukkaan niin lähelle, että pultti yltäis kiinni vaan siinä pitää olla semmonen sormen mittanen uusi pultti, että panta taipuu paikoilleen.
Eli materiaalit n. 80 € ja työt päälle, ton tankin hinta on suhteellisen pieni verrattuna vaivaan, että kyllä mä suosittelen uutta tankkia, koska työ on sama jos siis aikoo irrottaa vanhan tankin ja paklaa sitä, ellei sitten totaalisesti selviäis sillä mäntysuovalla tms. massalla. Käytetyn tankin hakemista en miettis.
Onnea ja tupakit pois asennuksen ajaksi suusta