Yhdistäkäämme voimamme maksajat

Keskustelua autoista ja autoilusta yleisesti
rock_conceptt

Yhdistäkäämme voimamme maksajat

Viesti Kirjoittaja rock_conceptt »

Morjens!

Onko Sinulla hyviä tai huonoja kokemuksia joidenkin
firmojen toimimisesta, toimituksesta, yhteydenotoista tjms?
Kerro meille me kerromme muille:

Rakennamme sivua johon kokoamme mahdollisimman paljon asiakkaiden
kokemuksia autojen varaosia, korjauksia, tuning-osia ym - myyvistä liikkeistä.
Risut ja ruusut siis sähköpostiin. Asianne julkaistaan AINA nimettöminä, ainoastaan
liikkeen nimi mainitaan.
Teemme tämän siksi että jos jonkun firman toiminta on ollut säälittävän huonoa, muutkin
saisivat tietää siitä. Foorumit ovat yleensä huonoin mahdollinen paikka alkaa avautumaan
asiasta koska se on usein kiellettyä.
Jos taas jonkun firman toiminta on ollut hyvää, sekin olisi tärkeää tietää.

Joten, yhdistäkäämme voimamme paskan palvelun parantamiseksi ja laittakaa postilla omat kokemuksenne!
Sivuja rakennetaan kokoajan joten jokainen saa ilmoituksen sähköpostiinsa kun ne ovat netissä
kaikkien luettavissa.



rock_concept@hotmail.com
Avatar
NiceMan
Moderaattori
Viestit: 2517
Liittynyt: 03 Helmi 2005 20:39
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja NiceMan »

Vastaan tähän nyt julkisena =)

http://www.lautamakimotorsport.fi/

Kyseiseen firmaan olen erittäin tyytyväinen, olen aina saannut mitä halunnut, toimitukset äärimmäisen nopea ja heppu langan toisessa päässä tuntuu tietävän kaiken :D
Olen useasti tilannut tuolta projektiini osia ja joka kerta jäännyt vain ja ainoastaan positiivinen mieli.

Ja osoitettakaan ei tarvitse luetella hänelle joka kerta uusiksi vaan löytää sekunnissa sen nimen mukaan eli plavelu nopeata, asiallista, mukavaa, harvinaisen hyvää.
Tilasin eilen paketillisen tavaraa, soitin joskus 10:30 firmaan, paketti on jo noudettavissa postitoimi paikasta.
11.08.05 klo.10:30 tilasin, oli lähetetty 11:08... tänään( 12.08 ) saapui 14:12 toimipaikkaan.
Mielestäni todella nopeata.

Sitten sama teksti toimii myös firmaan:

American Import Oy
Yritystie 2, 40320 JYVÄSKYLÄ
Toimiala: Autojen varaosia

Johon olen 100% tyytyväinen kanssa eli hyvä palvelu, nopea toimitus myös tavarasta joka ei löydy hyllystä heti.
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
Jaakko85
Viestit: 1772
Liittynyt: 04 Helmi 2005 15:16

Viesti Kirjoittaja Jaakko85 »

Samaa mieltä lautamäestä.
lalli69

Viesti Kirjoittaja lalli69 »

...ja sovitaanko, että jos löytyy joltain negatiivistä palautetta, niin lähetetään ne suoraan ketjun aloittajan s-postiin.

...itse voin suositella varaosaliikkeistä Seinäjokista Topin Autoa.
Avatar
NiceMan
Moderaattori
Viestit: 2517
Liittynyt: 03 Helmi 2005 20:39
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja NiceMan »

... ja muistakaa asiallinen sisältö niin menee paremmin perille.
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
SpeedDevil
Viestit: 268
Liittynyt: 14 Touko 2005 01:24
Paikkakunta: Frankfurt

Viesti Kirjoittaja SpeedDevil »

autoracing ja rallyrace pääkaupunki seudulta. kallista joidenkin mielestä mutta elämä on :D

-NiceMan: Ovat negatiivisia vai positiivisia...
Tupis
Viestit: 48
Liittynyt: 11 Maalis 2005 08:48
Paikkakunta: Kuopio, Savo

Viesti Kirjoittaja Tupis »

Myös minä olen saannut asiallista ja nopeata palvelua American Importilta. Tosin taitaa olla vaan pikemminkin jenkki voortien osia kuin euroihin.
Ford Fairlane Crown Victoria -55
http://public.fotki.com/Tupis/
racing
Viestit: 27
Liittynyt: 01 Touko 2005 16:42
Paikkakunta: Tikkakoski/Kuikka

Viesti Kirjoittaja racing »

mc rallyingillä o iha sa**anan hidasta toimintaa
Niksa80
Viestit: 61
Liittynyt: 03 Helmi 2005 19:55
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Niksa80 »

Ei oikeastaan ole autoilu vaan kalastustarvikeliike Ikaallisissa nimeltä IS-tarvike.
Tässä on meinaa asiakaspalvelu sellasta jota en ole koskaan saanutkaan.
Puhelimeen saa kiinni lähes aina ku soittaa vaan ja jos on tavaralla kiire ja sitä löytyy hyllystä niin ei muutako soittoa sillai että kerkee saman päivän kuljetuksiin niin seuraavana päivänä lähes tulkoon aina noudettavana. (riippuu ihan mihin päin suomee)
Edulliset hinnat verrattuna muihin kalastustarvikeliikkeisiin.
Erinomainen valikoima liikkeessä ja ennen kaikkea Nettikauppakin on ja joka päivä ne lukee tilauksen ja lähettää samana päivänä liikkeelle.
Siis ei voi muuta sanoo että muihin liikkeisiin en edes kuse päin vaan poikkean aina tässä IS-tarvike liikkeen sivuilla tai liikkeessä jos jotain on joka puuttuu tai on hajonnu.
http://www.viehemestari.fi/shop/
Monteonisti
Viestit: 3129
Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45

Viesti Kirjoittaja Monteonisti »

Minä saan aina hyvää palvelua! :roll: Tai siis melkein aina! 8) Oon vaan niin "viituumaainen", siis yleensä kun huono palvelu, että paranee äkkiä kun vähän "kehun"! 8)
Niksa80
Viestit: 61
Liittynyt: 03 Helmi 2005 19:55
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Niksa80 »

Niksa80 kirjoitti:Ei oikeastaan ole autoilu vaan kalastustarvikeliike Ikaallisissa nimeltä IS-tarvike.
Tässä on meinaa asiakaspalvelu sellasta jota en ole koskaan saanutkaan.
Puhelimeen saa kiinni lähes aina ku soittaa vaan ja jos on tavaralla kiire ja sitä löytyy hyllystä niin ei muutako soittoa sillai että kerkee saman päivän kuljetuksiin niin seuraavana päivänä lähes tulkoon aina noudettavana. (riippuu ihan mihin päin suomee)
Edulliset hinnat verrattuna muihin kalastustarvikeliikkeisiin.
Erinomainen valikoima liikkeessä ja ennen kaikkea Nettikauppakin on ja joka päivä ne lukee tilauksen ja lähettää samana päivänä liikkeelle.
Siis ei voi muuta sanoo että muihin liikkeisiin en edes kuse päin vaan poikkean aina tässä IS-tarvike liikkeen sivuilla tai liikkeessä jos jotain on joka puuttuu tai on hajonnu.
http://www.viehemestari.fi/shop/
Tässä samaisessa liikkeessä on myös autovaraosamyynti ja eilen ku poikkesin siellä ni tuntu olevan erittäin loistavaa palvelua..
Porukka ku kyseli neuvoo niin asiantuntevaa neuvoa tosiaan tuli.
Vastaa Viestiin