Sivu 1/1

V6 imusarjat

Lähetetty: 03 Elo 2005 21:51
Kirjoittaja janzamar
hain tuossa granadan 2.3-kutosen kotiin,ja purin kannet ja imusarjan irti..
ja jäin ihmettelemään kun keskimmäiset reiät on isommat kuin päädyissä..
mikähän siihen mahtaa olla syynä?
ei ole itte suurennetun näköisetkään..?
ja lyhin matkahan polttoaineella siihen on muutenkin eli luulis olevan just toisinpäin jos isompaa reikää johonkin pitää laittaa.

Lähetetty: 03 Elo 2005 22:44
Kirjoittaja lalli69
Olisko sillä haettu samaa tilavuutta jokaiseen reikään/putkeen?

Lähetetty: 04 Elo 2005 07:35
Kirjoittaja janzamar
sytkäjärjestys menee 142536..
en itte keksiny mitään fiksua niin ajattelin kysyä jos joku tietäis.. :) vaan samapa se kunhan toimii.
jää vaan tuommoiset aina vaivaamaan hetkeksi.. :lol:

Lähetetty: 04 Elo 2005 17:43
Kirjoittaja siipicossu
lapazu kirjoitti: Näinkin voisi olla, mutta toisaalta poikkileikkauksen pinta-ala määrää virtauksen. Eli kaikki virtaava aine, kaasut, nesteet menevät ensin siitä mistä on helpoin mennä --> mitä isompi reikä, sitä mieluummin sisään.

Olisiko sitten moottorin työkierrolla jotain tekemistä asian kanssa? Onko keskimmäiset kanavat viimeisenä?
Mitä pienempi reikä sitä suurempi virtausnopeus verrattuna isompaan.
Olisiko sillä jotain tekemistä asian kanssa.

Lähetetty: 04 Elo 2005 18:00
Kirjoittaja janzamar
tuo kuullostikin jo järkeenkäyvältä..
ensi yönä saa nukutuksi
:lol: ..
ja nyt pitäis päättää laitanko nuo imusarjan ja kannet 2-litraseen,vai laitankohan koko moottorin,alakerta näytti ihan hyvältä,mitä nyt joku on itse hoonannut jäljistä päätellen edellisen kerran,mutta toimintakuntonen kumminkin.
jaa..ei sitten taaskaan nukuta.. :twisted:

Lähetetty: 04 Elo 2005 19:30
Kirjoittaja TeRoK
Voisko sillä olla jotain tekemistä sen kanssa, että pakopuolella keskimmäinen kanava on yhdistetty reunimmaisiin?
Jos on jotain tasapainoa haettu.

Lähetetty: 04 Elo 2005 19:37
Kirjoittaja p3
vanhemmissa 2l imusarjoissa on ne keskimmäiset aukot korkeammat mutta kapeammat.

Lähetetty: 04 Elo 2005 20:21
Kirjoittaja janzamar
tuossa ne on päädyissä suorat mutta keskellä levenee alareunastaan,ja samankorkuiset muuten.
108 heppasen granadan 2.3 imusarja.ei kukaan omistaan muista ulkoa?

Lähetetty: 04 Elo 2005 21:24
Kirjoittaja janzamar
otinpas 2-litrasen sarjan vierelle,ja siinä ne keskimmäiset on tosiaan pienemmän näköiset..??
ja irrotin kannetkin,oli kolmospytyn luota kansipahvi mennyt.
ja imusarjan tivarissa oli taemmissa vesireiissä vaan poranterän mentävät aukot,etupäästä koko reiän leveydeltä auki..
ja kun on uusi tiiviste hyllyssä niin sama juttu.
eikös ne kannata ottaa yhtä paljon auki sitten kun kasaa joskus takaisin?
vai mitä tuommoinen vaikuttaa vedenkiertoon ja jäähdytykseen?
onko takimmaiset imuaukot sitten liian kylmät?
eli toimiiko ne epätasapainossa kun seos on parempi 3 ja 6 pytyille
vai onko tuo vaan suunniteltu että saa myydä enemmän tiivisteitä :)

Lähetetty: 04 Elo 2005 23:05
Kirjoittaja TeRoK
Ettei vaan olis motonetistä tms haettu kannen tiivisteet. itelle kun on tullu semmosia vastaan just kutosissa, että ei oo ollenkaan joka jäähdytys/voitelu kanavalle aukkoja tiivisteessä.

Lähetetty: 05 Elo 2005 08:12
Kirjoittaja janzamar
:lol: ..sieltähän tuo hyllyssä oleva on tullut..