Sivu 1/1

Burton BF 134

Lähetetty: 20 Joulu 2008 21:27
Kirjoittaja fr30
Eli osaisko joku viisaampi kertoo et mitkähän ton nokan venttiilivälykset pitäisi olla?
Auto on Ohc sierra.

Re: Burton BF 134

Lähetetty: 20 Joulu 2008 23:34
Kirjoittaja Aksu
0,20/0,25 itse käyttänyt.
Pitääkö ääntä ? Omituinen ominaisuus ko. nokalle, toisella rallattaa toisella ei. Myös myyjät tietävät tuon :wink: yleensä

Re: Burton BF 134

Lähetetty: 21 Joulu 2008 13:52
Kirjoittaja fr30
noihin arvoihin ne on säädetty. Nakuttaa vaa ihan helvetist koko ajan enemmän ja enemmän vaikka on uus nokka ja keinut ja ajettu vast 8000 km. Ja öljyä on ettei se nakuttaminen siint johdu.

Re: Burton BF 134

Lähetetty: 21 Joulu 2008 19:01
Kirjoittaja country sedan
Onko venttiilikoneiston geometria kohillaan? Kuulostais vaan normaalilta kiikkujen/nokan sorvaantumiselta kun vaihdetaan perusympyrältään vakiosta poikkeava nokka eikä geometriaa haeta oikeaksi.

Re: Burton BF 134

Lähetetty: 21 Joulu 2008 21:04
Kirjoittaja fr30
no tota ei varmaakaa sit oo se kunnos. mut kuinkas se sit tehdää? eli haetaanko siin et missä kulmassa keinu on suhteessa nokkaa vai??

Re: Burton BF 134

Lähetetty: 21 Joulu 2008 21:12
Kirjoittaja K A R I
Joo joskus itelä oli taunuksessa cranecamssin nokka ja keinut! piti keinut kohistaa kyseisele nokale et oli oikeassa asennossa. pelaa kyllä vakio seuraajillakin jotka on matalemmat ko nokan matkassa olevat. Eikä ollu ees säädettävää nokka pyörää ja hyvin pelas eikä rallattanu.

Re: Burton BF 134

Lähetetty: 21 Joulu 2008 21:34
Kirjoittaja fr30
pitääkö olla just sille nokalle tarkoitetut keinut ja seuraajat ? Nimittäin nokka on ostettu erikseen.

Re: Burton BF 134

Lähetetty: 21 Joulu 2008 21:58
Kirjoittaja country sedan
Yleensä venttiilin pituutta muuttamalla tulee geometria kohilleen, joskus kiikuilla. Mulla oli ko. nenä vakio pituisilla venttiileillä ja pitkäpintaisilla kiikuilla jonkun 50tkm. Aina toi on tutkittava tapauskohtaisesti.