Sierra XR4 2.8 ahtamisesta
Lähetetty: 05 Joulu 2008 18:23
Ei löytynyt haulla aiheesta joten kysytääs..
Ostin tollaisen tässä viikko sitten ja alkaa tehot loppumaan kesken, aiempi auto kun oli reilu 100hv/200nm tehokkaampi
Mietinnässä olisi remmiahdin tai sitte turbot ku on tilaakin ihan hyvin.
Kestääkö tuo kone vakiona mitään vai kannattaako vaihtaa suoraan kestävämpää osaa ja mitä osaa? männät + renkaat, veivit, kansipahvit, kytkin, bensapumppu, ruisku, mitä muuta?
Miten voimansiirto kestää ku täähän on neliveto?
Voiko 4wd cossua käyttää vertailumallina?
Saisko vielä männän halkaisian, iskun pituuden, veivin pituus ja veivin ylä- ja alasilmien koot?
Kiitos
Ostin tollaisen tässä viikko sitten ja alkaa tehot loppumaan kesken, aiempi auto kun oli reilu 100hv/200nm tehokkaampi

Mietinnässä olisi remmiahdin tai sitte turbot ku on tilaakin ihan hyvin.
Kestääkö tuo kone vakiona mitään vai kannattaako vaihtaa suoraan kestävämpää osaa ja mitä osaa? männät + renkaat, veivit, kansipahvit, kytkin, bensapumppu, ruisku, mitä muuta?
Miten voimansiirto kestää ku täähän on neliveto?

Voiko 4wd cossua käyttää vertailumallina?
Saisko vielä männän halkaisian, iskun pituuden, veivin pituus ja veivin ylä- ja alasilmien koot?
Kiitos