Sivu 1/1

Sierra XR4 2.8 ahtamisesta

Lähetetty: 05 Joulu 2008 18:23
Kirjoittaja MTR-84
Ei löytynyt haulla aiheesta joten kysytääs..

Ostin tollaisen tässä viikko sitten ja alkaa tehot loppumaan kesken, aiempi auto kun oli reilu 100hv/200nm tehokkaampi :)

Mietinnässä olisi remmiahdin tai sitte turbot ku on tilaakin ihan hyvin.

Kestääkö tuo kone vakiona mitään vai kannattaako vaihtaa suoraan kestävämpää osaa ja mitä osaa? männät + renkaat, veivit, kansipahvit, kytkin, bensapumppu, ruisku, mitä muuta?

Miten voimansiirto kestää ku täähän on neliveto? :)

Voiko 4wd cossua käyttää vertailumallina?

Saisko vielä männän halkaisian, iskun pituuden, veivin pituus ja veivin ylä- ja alasilmien koot?

Kiitos

Re: Sierra XR4 2.8 ahtamisesta

Lähetetty: 07 Joulu 2008 21:26
Kirjoittaja ohc205
Jos tuo on neliveto ja mk2, niin voi käyttää 4wd cossua vertailumallina.

Re: Sierra XR4 2.8 ahtamisesta

Lähetetty: 08 Joulu 2008 12:13
Kirjoittaja MTR-84
vuosmallia 1987. ensimmäinen ford minulle joten ei oo vielä perillä minkä korimallin mikäkin on..

Re: Sierra XR4 2.8 ahtamisesta

Lähetetty: 08 Joulu 2008 22:48
Kirjoittaja tonis
Eli onko porrasperä vai luiskaperä? Niin ja onko ihan alkuperäinen ettei oo mitään prosentteja pohjilla?

Re: Sierra XR4 2.8 ahtamisesta

Lähetetty: 09 Joulu 2008 00:38
Kirjoittaja MTR-84
luiskaperä, alkuperäinen eikä prosentteja.