Suodattimet
-
- Viestit: 23
- Liittynyt: 04 Huhti 2005 13:14
Suodattimet
Onko noista sport ja muista suodattimista oikeasti apua..suunnittelin semmosen laittamista omaan 04 farkku foocukseen..kannattako pistää kun on noita takuu hommeleita vielä????
Noita öljyttäviä en laittaisi koska 99% se orgis toimii paremmin pitämällä liat pos moottorista.
Netissäkin olut parit testit noista.
Eriasia jos konetta on piristetty runsaasti niin sitten mutta vakioon en laittaisi.
Netissäkin olut parit testit noista.
Eriasia jos konetta on piristetty runsaasti niin sitten mutta vakioon en laittaisi.
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
-
- Viestit: 454
- Liittynyt: 12 Helmi 2005 09:57
- Paikkakunta: nääs nääswille
-
- Viestit: 23
- Liittynyt: 04 Huhti 2005 13:14
No suodatinta en vaihtaisi koska se ei tuo tehoa lisää.
Jos ei koneelle halua tehdä mitään mutta haluaa tehoa lisää niin se onkin jo isompi juttu...
Turbolla painetta sylintereihin niin saa potkua lisää
Jos ei koneelle halua tehdä mitään mutta haluaa tehoa lisää niin se onkin jo isompi juttu...
Turbolla painetta sylintereihin niin saa potkua lisää
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
Niin... lisää kaivataan kun ei täällä ainakaan Haulla löydy
Vai mitä tarkoitit?
Vai mitä tarkoitit?
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
Olisko tarkoittanut tätä vääntöä?NiceMan kirjoitti:Niin... lisää kaivataan kun ei täällä ainakaan Haulla löydy
Vai mitä tarkoitit?
http://www.ford-club.net/foorumi/viewtopic.php?t=1344
No tuokin voisi käydä mallista, huono haku systeemi tai en osaa käyttää
Pitäisi laittaa siihen optio etsi "sodat"
Pitäisi laittaa siihen optio etsi "sodat"
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
-
- Viestit: 454
- Liittynyt: 12 Helmi 2005 09:57
- Paikkakunta: nääs nääswille
Jos on vapari niin noiden lisäksi kireempi nokka ja sitten lastu boxiin tai muuten vain säätöihin niin uskon että sen 10-20Hv saa lisää eli nokka+peltari+pakoputkisto tämän lisäksi voi sitten tarkistaa imupuolen riittävyyden vaikka hyvällä alipaine mittarilla(ilmanputsarin ja läpäkotelon väliin).
Mutta noita vapaavirtaus suodattimia en itse laittaisi kuin ainoastaan superloni tyyliset öljyttävän niin pysyy roskat koneen ulkopuolella.
Mutta noita vapaavirtaus suodattimia en itse laittaisi kuin ainoastaan superloni tyyliset öljyttävän niin pysyy roskat koneen ulkopuolella.
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
suodattimet
Lisää kopukoita 10-20?.... Mites onnistus uudella ohjelmalla? Eli soitto saiantuntevaan pajaan olisi varmaan aiheellinen
-
- Viestit: 454
- Liittynyt: 12 Helmi 2005 09:57
- Paikkakunta: nääs nääswille
tuo perfect powerin lisäyksikkö on semmonen et sillä huijataan auton omaan boxiin meneviä tietoja ja sillai säädellään seoksia jne.
tuskin pelkällä sillä paljoo lisähummia tulee,mut aiemmin mainittujen lisäksi saattas joku ollakkin,paitsi ite muutaman tapauksen kuullut ettei kovin hyvä tuo laite olis.ei omakohtasta kokemusta tuosta kikattimesta kyllä ole.
tuskin pelkällä sillä paljoo lisähummia tulee,mut aiemmin mainittujen lisäksi saattas joku ollakkin,paitsi ite muutaman tapauksen kuullut ettei kovin hyvä tuo laite olis.ei omakohtasta kokemusta tuosta kikattimesta kyllä ole.
No niin no. Mulla ainakin semmonen on paikassa ollu jo jonkun aikaa eikä oo mitään ongelmia ollut.
Pelkästään tolla ei paljoa saa teho lisäystä se on totta, mutta ei saa millään muullakaan yksiköllä. Sama periaate niissä kaikissa lisä bokseissa on. Lastuillahan muutetaan koko ohjelmaa samoin tuloksin. Eli yhtälailla muutetaan arvoja. Tolla boksilla ne vaan muutetaan anturilta tulevilla tieodoilla ja lastulla ohjelma käsittelee ne erilailla ja antaa soppaa ym. sen mukaan.
Omaan ritsaan se on suonut 28 lisäpollea ja 65nm vääntöä imu ja pako puolen muutoksien(kartioputsari, peltisatsit, parempi putkisto ilman katteja) kanssa.
Ihan tyytyväinen oon tuloksiin.
Pelkästään tolla ei paljoa saa teho lisäystä se on totta, mutta ei saa millään muullakaan yksiköllä. Sama periaate niissä kaikissa lisä bokseissa on. Lastuillahan muutetaan koko ohjelmaa samoin tuloksin. Eli yhtälailla muutetaan arvoja. Tolla boksilla ne vaan muutetaan anturilta tulevilla tieodoilla ja lastulla ohjelma käsittelee ne erilailla ja antaa soppaa ym. sen mukaan.
Omaan ritsaan se on suonut 28 lisäpollea ja 65nm vääntöä imu ja pako puolen muutoksien(kartioputsari, peltisatsit, parempi putkisto ilman katteja) kanssa.
Ihan tyytyväinen oon tuloksiin.
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
-
- Viestit: 454
- Liittynyt: 12 Helmi 2005 09:57
- Paikkakunta: nääs nääswille
juu ei ne muutkaan pelkästään paljoo tuo tehoa.aina tarvii tehä muita muutoksia mitä nyt esim. tässäki topicissa puhuttu,jotta mitään järkeä lisätä sopan määrää tms.,eihän se sitä polta ellei virtaukset oo kasvanu.TeRoK kirjoitti:No niin no. Mulla ainakin semmonen on paikassa ollu jo jonkun aikaa eikä oo mitään ongelmia ollut.
Pelkästään tolla ei paljoa saa teho lisäystä se on totta, mutta ei saa millään muullakaan yksiköllä. Sama periaate niissä kaikissa lisä bokseissa on. Lastuillahan muutetaan koko ohjelmaa samoin tuloksin. Eli yhtälailla muutetaan arvoja. Tolla boksilla ne vaan muutetaan anturilta tulevilla tieodoilla ja lastulla ohjelma käsittelee ne erilailla ja antaa soppaa ym. sen mukaan.
Omaan ritsaan se on suonut 28 lisäpollea ja 65nm vääntöä imu ja pako puolen muutoksien(kartioputsari, peltisatsit, parempi putkisto ilman katteja) kanssa.
Ihan tyytyväinen oon tuloksiin.
muistelen vaan et jotkut sanonu et on aika rajalliset nuo tuommosen "huijausboxin"säätömahdollisuudet.tosin näillä oli turboautot joissa joutuu kyllä suht. reilusti noita karttoja isommilla ahdoilla muutteleen.
-
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45
-
- Viestit: 23
- Liittynyt: 04 Huhti 2005 13:14
Noh
No olis pitäny perkule mut aattelin pitää auton vakiona mut rupes kutkuttaman toi auton laitto....En tie sit oisko toi turbotus se mistä aloittaa vai olisko koko koneen vaihto...Vois olla et jostain sais noita koneita esim 2.0 zetec jos siitä sit sais väsättyä..Onko muuten noi prossat muutosten suhteen mimmoset..Et jos laittais hamassa tulevaisuudessa semmosen koneen...
Turbon kanssa varmasti löytyy parempiakin vaihtoehtoja, mutta kyllä toi melko pitkälle vaparissa riittää. Ja onhan tossa myös turbovehkeeseen säätöjä. esim. ahtoja pystyy mulkkaamaan muistaakseni.turbiiniriesa kirjoitti: juu ei ne muutkaan pelkästään paljoo tuo tehoa.aina tarvii tehä muita muutoksia mitä nyt esim. tässäki topicissa puhuttu,jotta mitään järkeä lisätä sopan määrää tms.,eihän se sitä polta ellei virtaukset oo kasvanu.
muistelen vaan et jotkut sanonu et on aika rajalliset nuo tuommosen "huijausboxin"säätömahdollisuudet.tosin näillä oli turboautot joissa joutuu kyllä suht. reilusti noita karttoja isommilla ahdoilla muutteleen.
Siitä just hyvä verrattuna lastuun kun siitä pystyy sitte läppärillä muuttamaan sytkän ja seoksien karttoja tarpeen vaatiessa... TOSIN seoksia pystytään muuttamaan vain kaasupohjassa (WOT) asennossa, koska lambda estää sen muuten. Mutta kaasu pohjassa niitä lisä polleja tarvitaankin.
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96