Sivu 1/1

mk4 escon keula kolahtelee.

Lähetetty: 24 Elo 2008 16:24
Kirjoittaja Nix4
eli eskon keulassa on jotain mätää, eli vaikkapa nopeita kytkin liikkeitä tehtäessä kuuluu ihan kunnon kalaus, ja sitte ratti heiluu kabiinissa ravistettaessa ihan perkeleestee, myöskin sitte kuuluu rutinaa repsikan puolen etupäästä kun käännytään vasemmalle ei mitenkään jysrkästi ja samalla kiihdyttäen.

sitte tossa eileen jotain vitun raktoripolkua tuli ajeltua niin senjälkee escon keula nous valehtelematta 3-4cm ylemmäs kun aikaisemmin, tie kyllä röykytti autoa oikein kunnolla keulaa ylös ja alas mutta mistä tämä maavaran lisäys tuli?, myöskin kuuluuko normaali jousen ja tolpan olla aavistus taakseppäin kallellaan???

Re: mk4 escon keula kolahtelee.

Lähetetty: 24 Elo 2008 21:56
Kirjoittaja koskar
Tarkista alapallot ja moottorintukikumit laatikon päästä? Näin alkuun.

Re: mk4 escon keula kolahtelee.

Lähetetty: 27 Elo 2008 13:18
Kirjoittaja Nix4
nyt myös ilmennyt kohtuu rajua ravistamista, etenkin kovissa jarrutuksissa.
eli kun 60kmh on vauhtia ja siitä nopea jarrutus tärinä häviää siinä 40kmh tienoolla.
yli 100kmh vauhdissa kaasun höllätessä alkaa keulan eläminen myöskin oisko jotain tiettyä epäiltävää oireista ??

ja renkaat on ihan ok ja tasapainot eli niitä ei tarvitse tarjota ratkaisuksi

Re: mk4 escon keula kolahtelee.

Lähetetty: 29 Elo 2008 22:09
Kirjoittaja Foordson
Jarrulevyt kierot. Tarkasta
Nix4 kirjoitti:nyt myös ilmennyt kohtuu rajua ravistamista, etenkin kovissa jarrutuksissa.
eli kun 60kmh on vauhtia ja siitä nopea jarrutus tärinä häviää siinä 40kmh tienoolla.
yli 100kmh vauhdissa kaasun höllätessä alkaa keulan eläminen myöskin oisko jotain tiettyä epäiltävää oireista ??

ja renkaat on ihan ok ja tasapainot eli niitä ei tarvitse tarjota ratkaisuksi
Jarrulevyt kierot jos se täryyttää kovissa jarrutuksissa. Ja tuohon keulan elämiseen voisin ehdottaa alatukivarren helojen tarkastamisen, ovat luultavastin sen verran väljät :?:

Re: mk4 escon keula kolahtelee.

Lähetetty: 01 Syys 2008 21:18
Kirjoittaja Nix4
tuossa kaveri joka toimii katsastusmiehenä katsoi helat ja niissä ei kuulemma väljää ollut, terävä kalaus paljastui vaihdelaatikon taka kannattimeksi joka on todella kulunut, no tuohon pääsee painelaakeri remonttia tekemään jossain vaiheessa jospa silloin vaihtaisi kannattimen tai voisihan ne samalla vaihtaa kaikki sieltä niin ei ainakaan kone vatkailis pitkin vittuja konehuoneessa.

jarrulevyt osoittautuivat mittailujen tuloksenä varsin ohkaisiksi, kierousdesta en osaa sanoa kun en levyä irroittanut.

ja ilmeni että toinen takarumpu on hyvinvähän kiero