V6 Duratecille remmiä - Meneekö papereihin?

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Lortti

V6 Duratecille remmiä - Meneekö papereihin?

Viesti Kirjoittaja Lortti »

Eli pohjustetaan tämä threadi seuraavasti: Olen hankkimassa Ford Contouria (rapakontakainen Mondeo) ja internetin paholainen istutti päähäni että niihin saa hyvin kätevästi remmiahdinta, jonka avulla 250-300 teholuokat pyöristä mitattunakaan eivät olisi ollenkaan mahdottomia.

Tahdon myös mainita että minua ei kiinnosta tieto siitä mitä minun pitää tehdä että remmiahdin menisi autoon ja/tai että se kestäisi ajaa sen kanssa.

Se mikä minua kiinnostaa sitäkin enemmän on se, saako ja jos saa, niin millä vaivalla ja rahalla papereihinkin. Päästöpaperit siitä pitäisi saada, tämän tiedän ja tiedän myös sen että ne maksaa hunajaa. Auto on kuitenkin harrastepeli, joten ajan ja vaimon salliessa rahakaan ei ole se ensimmäinen ongelma.

Joten, heittäkääs tietoa peliin.
AssTee

Re: V6 Duratecille remmiä - Meneekö papereihin?

Viesti Kirjoittaja AssTee »

Jos saat tehon papereille todistetusti alle 246hv niin miksei? Jos käytetään mittana Contour malli ni sitten kai pitäis olla näyttö alle 234hv. Ja nuo tehot moottorista, ei pyöristä. Kysyppä naapurifoorumilta, siellä taitaa olla enemmän harrasteautoilijoita :wink:
Mutta siitä olen varma että KALLISTA tulee olemaan että saat lailliseksi. Joskus ajattelin itse myös tuollaista... :evil:
-Mondeo ST200-
Like McDonalds says "I'm Lovin It"
Lortti

Re: V6 Duratecille remmiä - Meneekö papereihin?

Viesti Kirjoittaja Lortti »

Tehojen todistaminen ei liene vaikeaa, kuristetaan kunnes ei enää jaksa enempää ja sitten otetaan luvut ylös. Jenkkipojilla on näköjään myynnissä noita laitteita joilla boxin saa päivitettyä sopiville asetuksille, joten sillä varmaan voi myös avustaa prosessia.

En ole ihan varma tarvitseeko ko. autoa edes käyttää testeissä, sillä käsittääkseni sitä ei ole luokiteltu vähäpäästöiseksi (mikä olisi tietenkin hieno homma).
Vastaa Viestiin