Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Keskustelua autoista ja autoilusta yleisesti
Zaarin
Viestit: 145 Liittynyt: 18 Huhti 2005 00:34
Viesti
Kirjoittaja Zaarin » 12 Heinä 2005 01:22
Tuli tuossa iltapäivällä yksi napero utelemaan tuollaista, kun tarkistelin öljymäärää ja enhän minä tietenkään osannut sille vastata.
Nyt useamman tunnin pureskeltuani kysymystä olen edelleen yhtä tyhmä kuin aiemminkin, tosin kaksi hyvää ehdotustakin on juolahtanut mieleen: nokka- tai kampiakseli. Kenelläkään varmaa tietoa?
janzamar
Viestit: 2668 Liittynyt: 07 Helmi 2005 14:26
Paikkakunta: porvoo
Viesti
Kirjoittaja janzamar » 12 Heinä 2005 08:47
kumpi nyt virranjakajaa pyörittää..
vai oliko se kampi
ei sieltä mitään junia t...
Megado
Viestit: 628 Liittynyt: 02 Helmi 2005 15:51
Paikkakunta: Nastola
Viesti
Kirjoittaja Megado » 12 Heinä 2005 10:55
Mites ois vaikka niin että puolalta tulee pulssi, tai sitten suorasytkällisissä, elektroniikan ohjausyksiköltä/sytytysyksiköltä.
Focus MK2.5 Facelift -09 TDCi Titanium STW
VesQ
Viestit: 1627 Liittynyt: 05 Helmi 2005 00:23
Paikkakunta: Hollola
Viesti
Kirjoittaja VesQ » 12 Heinä 2005 11:04
No siis mittaustavasta riippumatta kampiakselin kierrosnopeuttahan siinä mitataan
Juutas
Viestit: 237 Liittynyt: 02 Touko 2005 21:39
Paikkakunta: Salo Rock City
Viesti
Kirjoittaja Juutas » 12 Heinä 2005 13:02
VesQ kirjoitti: No siis mittaustavasta riippumatta kampiakselin kierrosnopeuttahan siinä mitataan
Eli jos moottorin pyörintä nopeutta mitataan niin siinä mitataan kampiakselin pyörintänopeutta kuten yllä mainittiin.
Volmari
Moderaattori
Viestit: 837 Liittynyt: 05 Helmi 2005 15:48
Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja Volmari » 12 Heinä 2005 18:09
eikös kiekkomittari asenneta puolan plussaan??
emmää tiedä..
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
janzamar
Viestit: 2668 Liittynyt: 07 Helmi 2005 14:26
Paikkakunta: porvoo
Viesti
Kirjoittaja janzamar » 12 Heinä 2005 18:11
miinukseen.
ei sieltä mitään junia t...
Volmari
Moderaattori
Viestit: 837 Liittynyt: 05 Helmi 2005 15:48
Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja Volmari » 12 Heinä 2005 18:14
janzamar kirjoitti: miinukseen.
olisin sitten asentanu senkin väärin
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
Bootsi
Viestit: 1084 Liittynyt: 25 Helmi 2005 14:01
Paikkakunta: ArcticCircle
Viesti
Kirjoittaja Bootsi » 12 Heinä 2005 21:14
..ja nokkahan pyörii puolet hitaammin, kuin itse kone.
Monteonisti
Viestit: 3129 Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45
Viesti
Kirjoittaja Monteonisti » 12 Heinä 2005 23:15
Käkkärärautaa mitataan! 8) Sähkömotissa se on kyllä suora!
Zaarin
Viestit: 145 Liittynyt: 18 Huhti 2005 00:34
Viesti
Kirjoittaja Zaarin » 13 Heinä 2005 00:05
Juutas kirjoitti:
Eli jos moottorin pyörintä nopeutta mitataan niin siinä mitataan kampiakselin pyörintänopeutta kuten yllä mainittiin.
Nonniin, nyt olen taas hieman viisaampi.
Kiitoksia tiedosta.