Sivu 1/1
escosta tarttisin pari mittaa
Lähetetty: 06 Heinä 2005 23:00
Kirjoittaja riisseli rules
Lähetetty: 07 Heinä 2005 08:15
Kirjoittaja Megado
Jos joskus vaihdettu se nurkka joskus niin on tainnut unohtua kori robotissa käynti, käyppäs nelipyörä penkissä niin näet miten se kori on vääntynyt, ja niillä pitäisi olla arvot noihin autoihin kyllä.
Lähetetty: 07 Heinä 2005 22:04
Kirjoittaja riisseli rules
kyllä se on aikoinaan käyny robotis. mut tulipa uus mälli eteen ja kaikki muuten kondiksessa mutta aina kun tulee isompi "hyppy" tiessä niin ensi n nokka nousee ja jouston alaslaskussa nykäisee lujaa sivulle päin

meinaa väkisin mennä mettään "taas"

alatukivarret puslineen vaihdettu varmuuden vuoksi. siksipä epäilen kopan suoruutta... ja tarttisin niitä mittoja että tietää onko järkee viedä robottiin...vielä
Lähetetty: 07 Heinä 2005 22:10
Kirjoittaja janzamar
oliskos nosturia,ja sitten ristimitta?
Lähetetty: 08 Heinä 2005 00:42
Kirjoittaja ZyaS
jos aluks mittais onko pyörät "linjassa" eli etupyörän navasta takapyörän napaan. ja toi nelipyörä suuntaus laitteessa käyttö kertoo paljon.. 8)
Lähetetty: 08 Heinä 2005 14:53
Kirjoittaja riisseli rules
kyllä kävin tarkastamassa suuntauksen ja pieleshänhän se oli... kuskin pyörä kallellaan. ite epäilen silti että pyörän napa/iskarin tolppa olis vääntyny mut niistä mitoista asia varmaan selviäis....... ja jos napa oli vääntyny niin tekiskö se sellasen heijausliikkeen mistä ylempänä kerroin???
Lähetetty: 08 Heinä 2005 15:03
Kirjoittaja zak69
Katoppas muuten ekana alapallot. Kirjoitin tänne johonkin siitä aiemmin juttuakin kun kuskin fillari oli vinossa. Syy oli alapallo joka yksinkertaisesti oli aivan erilainen kuin apparin puolella, joku säästäny ja vaihtanut vaan toisen

Ne kun vaihdoin pyörä oikeni oikeaan asentoon

Lähetetty: 08 Heinä 2005 19:07
Kirjoittaja riisseli rules
se on varmasti kondiksessa ku vaihdoin molemmat alatukivarret jossa oli uudet puslat ja alapallo. kiitti kuitenki