Ongelmia Xr3i/1.8 escortin kansirempassa
Lähetetty: 07 Touko 2008 19:35
Emännän pikkuveli osti noin vuosi sitten itselleen -88 mk4 escortin. Auto on alunperin ollut 1.3 mutta siihen on vaihdettu 1.8 mondeon alakerta ja Xr3i kansi. Nyt auto alkoi käymään kolmella ja kannen irroittamisen jälkeen paljastui että yhdestä pakoventtiilistä oli palanen pois. No nyt kun lähdimme ostamaan uusia osia niin huomasimme että ainakin kansipultit olivat erilaiset kuin Xr3i:ssä. Mitä pultteja/tiivisteitä tuollaisessa yhdistelmässä yleensä käytetään? Nykyään kun varaosaliikkeiden varastosta ei löydy edes 10mm pultteja vaan kaikki on tilattava erikseen, niin ei viitisi arpoa
Eli tässä on kuva kansipultista:
http://i282.photobucket.com/albums/kk270/kalart1/1.jpg
Pultti on hieman pidempi, kierre-osa lyhempi ja kierteetön osa paksumpi kuin motonetistä haetussa Xr3i:n pultissa.
Kuvia kannesta:
http://i282.photobucket.com/albums/kk270/kalart1/2.jpg
http://i282.photobucket.com/albums/kk270/kalart1/3.jpg
http://i282.photobucket.com/albums/kk270/kalart1/4.jpg
Onko ylipäätään 1.6 ja Xr3i:n kansissa mitään eroa?
Lohkosta pari huonoa kuvaa:
http://i282.photobucket.com/albums/kk270/kalart1/5.jpg
http://i282.photobucket.com/albums/kk270/kalart1/6.jpg

Eli tässä on kuva kansipultista:
http://i282.photobucket.com/albums/kk270/kalart1/1.jpg
Pultti on hieman pidempi, kierre-osa lyhempi ja kierteetön osa paksumpi kuin motonetistä haetussa Xr3i:n pultissa.
Kuvia kannesta:
http://i282.photobucket.com/albums/kk270/kalart1/2.jpg
http://i282.photobucket.com/albums/kk270/kalart1/3.jpg
http://i282.photobucket.com/albums/kk270/kalart1/4.jpg
Onko ylipäätään 1.6 ja Xr3i:n kansissa mitään eroa?
Lohkosta pari huonoa kuvaa:
http://i282.photobucket.com/albums/kk270/kalart1/5.jpg
http://i282.photobucket.com/albums/kk270/kalart1/6.jpg