Tere,
huomasin tässä sataiden jälkeen et vilkkujen sisällä on kosteutta. Vilkut on vaihdettu ja "väännetty" polttimot takas kiinni, mut jostain hiipi sisään.... Voisko tiivistekumit olla huonossa kunnossa vai mitä vois tehdä/vaihtaa et tulevaisuudessa ei tartte kuivatella....
Kiitos vastauksista etukäteen.
kosteutta vilkkujen sisällä
jos se yhtään muistuttaa noita vilkkuja mitkä mulla on niin sain asian korjattua silleen että leikkasin ihan jostain hydrauliikkalehden kannesta pari O-tiivistettä siihen. nysväsin ne siihen juureen ja pyöräytin kiinne. ei ole sen jälkeen kavaarioilmiötä tullu huomattua..
kun ei noi vilkun pirhanat ole kamalan vesi tiiviitä.
vai ootko kattonu että se linssi on kunnolla siinä päällä ettei ole irronnut siitä. pikaliimaa siihen jos on näin päässyt käymään.
kun ei noi vilkun pirhanat ole kamalan vesi tiiviitä.
vai ootko kattonu että se linssi on kunnolla siinä päällä ettei ole irronnut siitä. pikaliimaa siihen jos on näin päässyt käymään.
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i