Sivu 1/1
Duratec HE 1,8 ja 2.0 bensakoneet
Lähetetty: 06 Maalis 2008 23:13
Kirjoittaja penak
Yllätykseksi näissä konemalleissa alkaen 2001 ei alakertaan voi tehdä yhtään mitään remonttia. Alakerta (mäntineen) ei ole tarkoitettu purettavaksi ja kunnostettavaksi perinteiseen malliin. Vain yläkerran (kansi) osalle voi tehdä kunnostuksia.
Isomman haaverin sattuessa osta kokonaan uusi alakerta.
Re: Duratec HE 1,8 ja 2.0 bensakoneet
Lähetetty: 07 Maalis 2008 06:37
Kirjoittaja Sierra2.3-16v
Näin on, ne on robotin tekemiä ne koneet, ja mm.kaikki laakerit ovat valikoitu optimikokoa, eli voivat olla keskenään erikokoisia, tästä syystä siihen ei saa osia. Vastaavasti kyseiset alakerrat on ihan sairaan halpoja, jos uuden kokonaisen lohkon kampuroineen, kiertokankineen ja mäntineen saa 700:lla eurolla, kuten mulle kerrottiin kun kyselin.
Re: Duratec HE 1,8 ja 2.0 bensakoneet
Lähetetty: 29 Maalis 2014 00:28
Kirjoittaja Fiestalla
Sierra2.3-16v kirjoitti:Näin on, ne on robotin tekemiä ne koneet
Eiköhän ne kaikki muutenkin enemmän tai vähemmän ole..
, ja mm.kaikki laakerit ovat valikoitu optimikokoa, eli voivat olla keskenään erikokoisia
Minkä takia ne laakerit olisivat uudessa koneessa eri kokoisia, eikö koneet tee tasalaatuista?
Re: Duratec HE 1,8 ja 2.0 bensakoneet
Lähetetty: 29 Maalis 2014 08:09
Kirjoittaja hluukkonen
Fiestalla kirjoitti:
Eiköhän ne kaikki muutenkin enemmän tai vähemmän ole..
Minkä takia ne laakerit olisivat uudessa koneessa eri kokoisia, eikö koneet tee tasalaatuista?
6v vanhan ketjun nosto!

Re: Duratec HE 1,8 ja 2.0 bensakoneet
Lähetetty: 31 Maalis 2014 21:46
Kirjoittaja emax
Melko monessa koneessa on uutena muutaman tuhannesosan tarkkuudella sovitetut laakerit.
Nykyään näihin isompiin tais jo saada varaosia.