mondeon lämmityslaite
mondeon lämmityslaite
Lämmityslaitteen lämpötilansäätö ei toimi, ilmeisesti vaijeri irronnut säätimestä, käsin saa toimimaan jalkatilasta. Kun sammuttaa auton tai säätää puhaltimen nopeuden 1:lle läppä avautuu ja alkaa puhaltamman kylmää. Kuinka saan konsolin avattua?
-
Re: mondeon lämmityslaite
Joissain malleissa muistaakseni säätö toimii alipaineella? 

Alipaineella säädetään virtaussuuntia, ei lämpötilaa.
Jos kyseessä on mk2 mondeo, niin radion irrottamalla pääsee käsiksi ympärysmuovien ruuveihin.
(radiomontun sivuilla molemmin puolin)
Jos kyseessä on mk2 mondeo, niin radion irrottamalla pääsee käsiksi ympärysmuovien ruuveihin.
(radiomontun sivuilla molemmin puolin)
No mullakin on mk2, 1997, ja siinä on vajerilla lämpötilansäätö.
-
Toisaalta "virtaussuunta" tai sen puute vaikuttaa lämmitykseen/lämpenemiseen? 8)
Mikähän mahtaa olla mun mondeon(94) lämmityslaitteessa vika, kun ei puhalla ollenkaan tuulilasille.Puhaltaa ainoastaan jalkatilaan oli säädin missä asennossa tahansa.
Mikähän mahtaa olla mun mondeon(94) lämmityslaitteessa vika, kun ei puhalla ollenkaan tuulilasille.Puhaltaa ainoastaan jalkatilaan oli säädin missä asennossa tahansa.
Mulla on focuksessa sama vika! Mistähän osaisi etsiä vikaa kun tuntuu siltä että puhalluksen suunnan säädin on jumiutunut ainoastaan puhaltamaan jalkatilaan ja tuulilasi+muut lasit täysin huurussa samalla kun jalat kuin saunassa!!
Mulla on focuksessa sama vika! Mistähän osaisi etsiä vikaa kun tuntuu siltä että puhalluksen suunnan säädin on jumiutunut ainoastaan puhaltamaan jalkatilaan ja tuulilasi+muut lasit täysin huurussa samalla kun jalat kuin saunassa!!

Tämmöista ongelmaako ei ole kukaan tavannut?pontus kirjoitti:Mikähän mahtaa olla mun mondeon(94) lämmityslaitteessa vika, kun ei puhalla ollenkaan tuulilasille.Puhaltaa ainoastaan jalkatilaan oli säädin missä asennossa tahansa.
Alipaine kusee tai muualla jumitusta.
Mondeo mk2 1.8 CLX 4d -98, 461 tkm (2008-2018)
Mondeo mk2 2.0 GLX 4d -97, 465 tkm (2005-2012)
Mondeo mk2 2.0 GLX 4d -97, 465 tkm (2005-2012)