Eli nyt on sit sierraan vaihettu kaasuläpänasento anturi, koneenlämpötilan anturi ja tyhjäkäynti venttiili eikä silti asetu. Parani ehkä vähän, ei sammu enää niin herkästi. Auto toimii kylmänä täydellisesti eli olettettavasti joku anturi. Vaikuttaako imuilmalämpötila anturi miten paljon tyhjäkäyntiin. Olen ottanut johdon pois käynnissä ollessa ja käynti ei ole muuttunut yhtään.Entä miten vaikuttaa nokka-akselin tunnistin tyhjäkäyntiin. Haulla olen kokeillut mutta siellä on hieman erillaisia oireita usein on että kylmänä tekee humpailua mutta mulla siis vain lämpimänä.
JUU ELI VIKA KORJATTU. VIKA OLI PERKELE OHJAINLAITTEESSA KERKESIN OSTAA KALLIITA ANTUREITA JA KIROILLA SIERRAN KANSSA KAUAN. NYT VAAN LEIMA KUNTOON JA MENOKS.
Tyhjäkäynti temppuilee taas(Vika korjattu näillä näkymin)
Tyhjäkäynti temppuilee taas(Vika korjattu näillä näkymin)
Viimeksi muokannut Vesku87, 09 Huhti 2008 10:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sierra 2.0i DOHC -90
Re: Tyhjäkäynti temppuilee taas
onko lambdatunnistinkin katottu kun oireet tulee lämmön mukana.mulla teki yhessä autossa niin et kun pakoputki lämpeni niin tyhjäkäynti seilas miten sattu eikä meinannu pysyy käynnissä lainkaan.
Eipä ole tässä malissa katalysaattoria olenkaan eli ei ole lambda anturiakaan.
Sierra 2.0i DOHC -90
sit se voi olla hiukan vaikeeta kattoo.
Re: Tyhjäkäynti temppuilee taas(Vika korjattu näillä näkymin)
TYHJÄKÄYNTI VIKA KORJATTU VIIMEINKIN. VIKA OLI OHJAINLAITTEESSA.
Sierra 2.0i DOHC -90
Jaa niin siinäkö nimenomaisessa sytytyksenohjausboxissa jota saa Motonetilta n. 30e hintaan?Vesku87 kirjoitti:TYHJÄKÄYNTI VIKA KORJATTU VIIMEINKIN. VIKA OLI OHJAINLAITTEESSA.

Ford Focus 2.0 Ghia Wagon -99
Ei vaan siinä boksissa mikä ohjaa ruiskua eli siellä hanskalokeron takana. ECU siis.
Sierra 2.0i DOHC -90