Airbag-järjestelmä ja ratin säätö Escortissa
Lähetetty: 04 Tammi 2008 19:24
Mitenkäs, kun Escortti on nyt muutoskatsastettu airbagittömäksi, niin tarvitseeko elektroniikkaa purkaa sen kummemmin? Meinaan kun bägi-ratti, airbag-merkit ja merkkivalo on poistettu, niin haittaako ohjausboksit? Tietty, jos merkkivalon kytkee takaisin, niin silloin haittaa (mutta tuskin tulee tarpeeseen). Antaako ohjauslaitteet virhekoodia tai muuta haittaavaa?
Lähinnä ajattelin jos joskus myy autoa, niin ei tule ongelmia; rattikin on ihan laillinen Fordin ei-airbag ratti.
Kysymys 2.
Lievästi sivuten, onko mahdollista asentaa ohjauspyörän korkeudensäätöä kiinteään ohjauspyörään (escorttiin)? Jos on, niin pitääkö koko ohjauspyörä ja kaikki oheislaitteet akseleineen vaihtaa korkeussäädettävään malliin?
Lähinnä ajattelin jos joskus myy autoa, niin ei tule ongelmia; rattikin on ihan laillinen Fordin ei-airbag ratti.
Kysymys 2.
Lievästi sivuten, onko mahdollista asentaa ohjauspyörän korkeudensäätöä kiinteään ohjauspyörään (escorttiin)? Jos on, niin pitääkö koko ohjauspyörä ja kaikki oheislaitteet akseleineen vaihtaa korkeussäädettävään malliin?