Sivu 1/1

jarrut sekoo ja moottori miettii =(

Lähetetty: 08 Kesä 2005 14:54
Kirjoittaja fabio
mikä on kun jarruttaessa saa lyödä polkimen melkein pohjaan ja tuntuu kuin mitään ei tapahdu.. kyllä se jarruttaa mut ei sillain ku pitäis..
ilmattu on 3 kertaa pääsylinteri vaihdettu, levyt sekä palikat on uudet..??
ja mikä on kun välillä kaasua painaessa se tuntuu ku se miettis lähtiskö vai ei?? kiitos viisaudestanne... :lol:

Lähetetty: 08 Kesä 2005 15:03
Kirjoittaja janzamar
vähän samaa,kun vaihdoin just ja ilmasin..
pikkuhiljaa paranee kun ajaa.
putsasitko levyt ja palat hyvin?itte vähän fuskasin,suihkutin jotain moottorinpesuainetta kun ei ollu jarrunpuhdistus-sprayta eikä asetonia
ja vanhan taunuksen kaksipiiriset jarrut,en ilmannut takapyöriltä
vaikka varmuudeksi aina pitäiskin..

Lähetetty: 08 Kesä 2005 15:04
Kirjoittaja Janska
Jarruista sen verran että jos oot just kaikki laittanu uutta ni kestää hetken ennenku asettuvat kohdilleen...saattaa joutua ajamaan 100-200km ennen kun on hyvät...

Lähetetty: 08 Kesä 2005 15:12
Kirjoittaja fabio
joo mutta kun autolla on ajettu varmaan 2000km ostin auton vähä aikaa sitten.. mikä s##tana vaivaa.. entä sitten toi kaasu ongelma===???????

Lähetetty: 08 Kesä 2005 15:19
Kirjoittaja janzamar
kaasusta en osaa sanoa..sitäkin on omassa..jos paikaltaan lähtee..tai jos ihan pohjaan polkasee,mutta kun aavistuksen keventää niin kulkee hyvin..
jarrut voi olla lasittuneet jos on ollu pitkiä jarrutuksia tai sitten vaan
turhan kovaa materiaalia?
oon tykänny noista motonetin halvimmista paloista,aika pehmeät
muta pysäyttääkin ihan hyvin normaaliajossa..nyt on jotkut toiset palat paikoillaan,en muista merkkiä..

Lähetetty: 08 Kesä 2005 15:25
Kirjoittaja nestori
Kaasuongelmastakin olisi pirun paljon helpompi edes veikata jotain, kun tietäisi mikä auto on kyseessä.

niin joo

Lähetetty: 08 Kesä 2005 15:30
Kirjoittaja fabio
escort -86 xr3i

Lähetetty: 08 Kesä 2005 15:41
Kirjoittaja Regu
Vuotaisiko tehostin tai sen letku eli ei tehosta ja imee ilmaa sitä kautta==>käy laihalla=tehot puuttuu

Lähetetty: 08 Kesä 2005 15:47
Kirjoittaja fabio
kaikki letkut ja putket on tarkistettu 2 kertaan :wink:
niin tosta nokasta vielä.. jos on hydrauliset nostimet venttiileis ni ei tartte säätää vai? ja nakuttaminen johtuu nokan kulumisesta????

Lähetetty: 08 Kesä 2005 15:53
Kirjoittaja janzamar
venttilejä ei paljon voi kun vaihtaa,voi se nakuttaminen johtua siitäkin että joku/jotkut venttiilit on loppu,mutta kyllähän se akselikin kuluu tosiaan.
ja jos venttilejä on palanut niin tietysti se tuntuu käynnissäkin sitten.

Lähetetty: 08 Kesä 2005 16:09
Kirjoittaja voicecoil
cvh kyllä tahtoo nakutella aina jos nokka on vaihettu rajumpaan.koeta toisenlaisia moottoriöljyjä,itellä auttoi sellanen ex autossa joka oli esco xr3i

Lähetetty: 08 Kesä 2005 16:09
Kirjoittaja Volmari
kyl mk3-4 kuuluu nakuttaa.. eihän muuten tiedä että se on kunnossa.. mä ainakin huolestuisin jos mun mk4 ei nakuttais :) :) :)

ps. nakutus on ominausuus (kun tarpeeksi itselleen sitä jankkaa).

Lähetetty: 08 Kesä 2005 16:18
Kirjoittaja fabio
Volmari kirjoitti:kyl mk3-4 kuuluu nakuttaa.. eihän muuten tiedä että se on kunnossa.. mä ainakin huolestuisin jos mun mk4 ei nakuttais :) :) :)

ps. nakutus on ominausuus (kun tarpeeksi itselleen sitä jankkaa).
heh.. juu mut kiiti kaikille vastanneille.. niin on tos jyrkempi nokka :twisted:

Lähetetty: 08 Kesä 2005 17:30
Kirjoittaja nestori
Kaasua painaessa miettii, tutkisin ainakin ensin virranjakajalta ennakon kohdilleen ja alipainekellon kunnon.

Bensan määräjakajassa voi olla myös häikkää, jos siellä ei se läppä liiku kunnolla kun kaasuläppä aukeaa, niin voisi ainakin kuvitella että aiheuttaisi miettimistä.

Lähetetty: 08 Kesä 2005 23:01
Kirjoittaja TeRoK
Mites jarrutehostimen kalvo tai akselin tiiviste/stefa.
En tiä minkälainen uudemmissa vehkeissä on kun ei oo tarvinnu kattoa, mut ukon kaasari sierra ainaki sekoili kovasti kun oli toi tehostimen kalvo rikki ja se sekotti alipaineet.