Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
eli kyseinen kärri on ruvennut nykimään kun ajelee satasta ja painaa kaasun pohjaan. sitten kun saapuu risteyksen ja laittaa kytkimen pohjaan niin sammuu. lähtee heti käyntiin kumminkin. parkkipaikalle kun tulee niin sammuu ruutuun ja kun käynnistää uudelleen niin lähtee käyntiin ja meinaaa sammua mutta sitten rupee käymään normaalisti. tulpat, ilmansuodatin, virranjakajan kansi, pyörijä, tulpanjohdot on vaihdettu viikko sitten.
vähän tuli sekava kysymys mutta toivottavasti joku ymmärtää ja osaa kertoa jotain vinkkejä.
Kokeile putsata suuttimet ja suutinputket ja se pikkuinen bensansuodatin, mikä on kaasuttimen yhteydessä.Myös kohokammioon kannattaa kurkistaa,mutta silloin tarvitset uuden tiivisteen. Edellisessä autossani auttoi vastaavin ongelmiin (1.4 cl -86).
kuinkas vaikea homma noita suuttimia on puhdistaa?
onko se bensansuodatin se metallinen möykky siinä kaasarin ja bensaletkun välissä? koska en semmoista läpinäkyvää suodatinta löytänyt...
Suuttimien puhdistus onnistuu paineilmalla.Suuttimet saa nostettua koloistaan pitkäkärkisillä pihdeillä, kun ne on ensin ruuvattu auki tasakärkisellä meisselillä.Bensansuodatin tai paremminkin sihti on juuri bensaletkun ja kaasuttimen välissä.
Kokemus on opettanu että tossa tapauksessa eka, halvin ja todennäköisin korjaustapa on kunnon mälli masinoolia tankkiin. Ja tässä tapauksessa kunnon mälli tarkottaa esim litra masinoolia 10 litraan bensiiniä. Mitä tyhjempänä tankkia normaalisti pitää, sitä varmemmin tämä auttaa.
Krisse kirjoitti:Kokemus on opettanu että tossa tapauksessa eka, halvin ja todennäköisin korjaustapa on kunnon mälli masinoolia tankkiin. Ja tässä tapauksessa kunnon mälli tarkottaa esim litra masinoolia 10 litraan bensiiniä. Mitä tyhjempänä tankkia normaalisti pitää, sitä varmemmin tämä auttaa.
Ittellä auttoi aikonaan juuri tämä konsti kyseisiin vaivoihin.