Sivu 1/1

tehdäämpä turbosierra viisaampien avustuksella

Lähetetty: 28 Loka 2007 19:17
Kirjoittaja karza11
terve

jo pikkupojasta asti meinannu hankkii sierraa.... nyt edellinen prokkis valmis ja heti tietty myyty... :shock: ni jotain tarttis tehdä et ei tuu vapaaajan ongelmia.....
eli aattelimpa ostaa jonku sierranraadon ja turbottaa.
eli alkuun tarttis viisaammilta apuu? mikä on mallisarjan tehokkain? cossu varmaan asia erikseen? entä mikä ois kokemuksien kannalta hyvä aihio 2.0 ohc? jonku alle 87 jos ostas niissä ei varmaa mitää vähäpäästöisyydestä puhuta?
oisko toi 2,3 mallisarjan tehokkain? jos niin mitä eroo 2,0 alustassa?

paljon kymysyksiä toivottavasti joku jaksaa vaivautua vastaamaan muutaki ku käytä hae nappii....

Lähetetty: 28 Loka 2007 19:36
Kirjoittaja Aaltonen
2.0ohc, 205lohkolla taitaa olla parasvaihtoehto koneenpuolesta..

Re: tehdäämpä turbosierra viisaampien avustuksella

Lähetetty: 28 Loka 2007 20:22
Kirjoittaja jaska74
karza11 kirjoitti: oisko toi 2,3 mallisarjan tehokkain?
ei vaan 2.9

Lähetetty: 28 Loka 2007 20:35
Kirjoittaja AnttiR
Eikö ne XR4i:tä käytä usein vertailumallina?
Tehoa saa vissiin olla jotain max 180hv?.

Lähetetty: 28 Loka 2007 21:27
Kirjoittaja kimmok
Periaatteessa jos saat niin XR4TI 170hp+15 vai 20% olisi paras, mutta muuten sitten se xr4i 150hp+%

Niin ja paras koppa on alle vm.87. Yli 87 tarvii olla katti tai joku katin näköinen katsastuksessa, mutta saastepäästöt silti. Aika olematon asia, mutta...

Lähetetty: 28 Loka 2007 23:20
Kirjoittaja country sedan
Ares kirjoitti: Niin ja paras koppa on alle vm.87. Yli 87 tarvii olla katti tai joku katin näköinen katsastuksessa, mutta saastepäästöt silti.
Oikein jos tarkkoja ollaan niin 1.7.87 jälkeen ensi rekisteröityyn tarvitaan ahtimen lisäksi muita patteja putkeen.
Mitä moottoriin tulee, 2.9 24v V6 kilon ahdoilla tuntuu ihan kivalle...

Lähetetty: 29 Loka 2007 17:00
Kirjoittaja Samu
country sedan kirjoitti: Oikein jos tarkkoja ollaan niin 1.7.87 jälkeen ensi rekisteröityyn tarvitaan ahtimen lisäksi muita patteja putkeen.
Mitä moottoriin tulee, 2.9 24v V6 kilon ahdoilla tuntuu ihan kivalle...

Varmasti :lol:

mites noi alustat

Lähetetty: 29 Loka 2007 21:42
Kirjoittaja karza11
eli miltäosin toi 2,9 alusta eroo 2,0 tai 2,3sta niitäko ois mukavemmin kaupan.

Lähetetty: 29 Loka 2007 22:08
Kirjoittaja jaska74

Re: mites noi alustat

Lähetetty: 29 Loka 2007 22:28
Kirjoittaja tupu
karza11 kirjoitti:eli miltäosin toi 2,9 alusta eroo 2,0 tai 2,3sta niitäko ois mukavemmin kaupan.
2.9 = abs-jarrut,eli 4xlevyt. etuvakaaja 28mm. perämurikka 7.5".

Re: mites noi alustat

Lähetetty: 29 Loka 2007 22:32
Kirjoittaja jaska74
tupu kirjoitti: 2.9 = abs-jarrut,eli 4xlevyt. etuvakaaja 28mm. perämurikka 7.5".
ja ne levyt on suuremmat, muistaakseni 260mm kun 2.0:ssa vain 240mm

Lähetetty: 29 Loka 2007 23:17
Kirjoittaja Juippa
Kysytään ny samassa topicissa vähän muuta. Tuli ruuvattua tommonen cossun etukelkka täydellisenä paitti ilman jarruja oman sirpan alle. Meneekö tohon napaan muut jarrut kuin cossun omat? 2.0l jarrusatulat ei ainakaan käy, semmoset ois hakusessa mitkä käy ja levyt myös.... :roll:

Lähetetty: 30 Loka 2007 10:40
Kirjoittaja jaska74

Lähetetty: 30 Loka 2007 21:47
Kirjoittaja mr.oohoosee
Juippa kirjoitti:Kysytään ny samassa topicissa vähän muuta. Tuli ruuvattua tommonen cossun etukelkka täydellisenä paitti ilman jarruja oman sirpan alle. Meneekö tohon napaan muut jarrut kuin cossun omat? 2.0l jarrusatulat ei ainakaan käy, semmoset ois hakusessa mitkä käy ja levyt myös.... :roll:
yleensä ne kossun etupään osat laitetaan juuri niiden omien jarrujensa vuoksi.. miksi patentoida jotkut taunuksen satulat?

vetosuhde

Lähetetty: 08 Joulu 2007 20:52
Kirjoittaja karza11
mikähän ton 2,8 4x4.n vetosuhde on?
siis etu/takapyörien veto prossat...

Re: vetosuhde

Lähetetty: 08 Joulu 2007 20:57
Kirjoittaja Duzter
karza11 kirjoitti:mikähän ton 2,8 4x4.n vetosuhde on?
siis etu/takapyörien veto prossat...
34/66 taitaa olla tehtaan mukaan.