Sivu 1/1
onko asentotunnistin paskana?
Lähetetty: 26 Loka 2007 18:35
Kirjoittaja fr30
2,0 l ruisku sierra, Ei tahdo pysyä käynnissä reilumman kaasun painalluksen jälkeen kierrokset tippuu n. 500rpm. Otin kaasuläpänasentotunnistimen liittimen irti niin sitten tyhkäynti pysyy koko ajan normaalina mutta tasaisessa ajossa hieman alkoi nytkyttää. Olisiko kaasuläpän asento tunnistin siis rikki. Kaiken jären mukaan minusta se on paskana mutta haluaisin tietää muiden vähän fiksuimpien ihmisten mielipiteitä, kun itse en ole perehtynyt noihin ruiskuihin pahemmin.
Lähetetty: 26 Loka 2007 18:59
Kirjoittaja henu
Vaiha uus tilalle, ei siitä haitaakaan oo.
edit: ootko tyhjäkäynti ventiiliä puzannu ?
Lähetetty: 26 Loka 2007 19:06
Kirjoittaja fr30
On putsattu ja uus tiiviste laitettu. onko mitää hajuu kuin paljo se uus tunnistin maksaapi?
Lähetetty: 26 Loka 2007 19:11
Kirjoittaja henu
Karkeesti en muista oikeestaan mitään mut jostain muistin pohjalta on jääny mieleen joku 70€ tai jopa enemmän
Eli joku voi vahvistaa mun muistia

edit: nii ja jos oikein muistan ni sitä ei saanu ku fordilta
edit2 nii ja viel sellanen kysymys et ohc vai dohc
Lähetetty: 26 Loka 2007 19:15
Kirjoittaja kimmok
Foortilta saa ja jotain 70-80e ja siihen vielä 10-20e liitin+johto.
Vanhaa orkkis anturia ei saa vaan ne myy uudempaa parempaa kullatuilla liittimilla. Sitten vaan liittimen persiistä katki ja juottamaan johdot väri-väriin ja kutistesukkaa päälle niin hyvä tulee.
V6:ssa mulla on ollu vakiona tällänen anturi ja liitin. Luultavasti kaikissa mulkkari scorpeissa on semmonen kanssa myös 4-pyttyisissä.
Lähetetty: 27 Loka 2007 14:24
Kirjoittaja fr30
henu kirjoitti:sellanen kysymys et ohc vai dohc
moottori on ohc.