Sivu 1/1
seoksen säätö??
Lähetetty: 21 Loka 2007 09:40
Kirjoittaja ekso

1.6 vm-86 ekkeri käy varmaan hieman rikkaalla tulpista päätellen, kumpaanko suuntaan säätöruuvia käännettynä seos laihenee jos tuota koittaisi hieman kääntää laihemmalle?
Lähetetty: 21 Loka 2007 10:53
Kirjoittaja Poude
Kannattaa varmaan viedä johkin huoltoasemalle säädettäväks kun että alkaa ite säätään, tulee ainakin päästötkin kuntoon. Ei maksa paljon.
Lähetetty: 21 Loka 2007 11:06
Kirjoittaja -Z-
Itse hurauttaisin lähihuoltsikalle,jos vaan pystyy ajamaan. Menis kerralla säädöt kohalleen.Ei pitäisi maksaa montaa euroa moinen lysti.
Mutta noin karkeasti että, aukipäin(ilmarruvia) laihenee

enemmän ilmaa. Kunhan vaan kattoo että, ei mene liian laihalle.
Lähetetty: 21 Loka 2007 11:07
Kirjoittaja -Z-

Poude kerkeskin ensin...
Lähetetty: 21 Loka 2007 19:46
Kirjoittaja macce2
Aiheeseen liittyen, kysymys:
-kumpi ompi phempi todennäk. moottorin karstoittaja, rikas vai laiha seos..??
Jos mennään ääripäihin..
Lähetetty: 21 Loka 2007 23:59
Kirjoittaja country sedan
-Z- kirjoitti:
Mutta noin karkeasti että, aukipäin laihenee

enemmän ilmaa.
Ootko ihan varma??
Yleensä auton kaasareissa on seosruuvit pensa kanavassa jolloin vaikutus on juuri päinvastainen.
Osassa prätkä kaasareista on seosruuvi ilma kanavassa jolloin seosruuvin avaaminen laihentaa seosta
Lähetetty: 22 Loka 2007 15:40
Kirjoittaja -Z-
Aivan totta .Tarkoitin ilmaruuvia käännetään aukipäin ja seosruuvia käännetään kiinnipäin kuten mainitsit. Kannattaa kuitenkin käydä säädättämässä siellä huoltsikalla. Kirjoittelin hätäpäissäni vähän epäselvästi.
Lähetetty: 22 Loka 2007 18:00
Kirjoittaja SuperMajor
No kyllähän se rikas seos karstoittaa ja laiha polttaa pois liiat. Mutta tulpissa karsta voi johtua liian kylmistä tulpista ja semmoinen "kuuman näköinen" eli kuiva, vaalean rusehtava tai valkea tulppa taas voi olla liian kuuma lämpöarvoltaan.