Sivu 1/1
lukkoperä
Lähetetty: 30 Syys 2007 19:30
Kirjoittaja seoriesa
elikkä onko ruitta sierrassa lukkoperä vakiona???(jos jollain ylimäärästä lukkoperää ni ois kiinnostusta)
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Re: lukkoperä
Lähetetty: 30 Syys 2007 20:47
Kirjoittaja Bootsi
seoriesa kirjoitti:elikkä onko ruitta sierrassa lukkoperä vakiona???(jos jollain ylimäärästä lukkoperää ni ois kiinnostusta)
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Ei oo
Nelikoissa ja cossuissa vakiona..(onko v6 malleissa?)
Re: lukkoperä
Lähetetty: 30 Syys 2007 21:05
Kirjoittaja riesa-reising
Bootsi kirjoitti:
Ei oo
Nelikoissa ja cossuissa vakiona..(onko v6 malleissa?)
nii onko se niissä sellanen kitkalukko vai ihan täyslukko mukamas?
![Surprised :o](./images/smilies/icon_e_surprised.gif)
Lähetetty: 30 Syys 2007 21:36
Kirjoittaja Mikko R.
Laippavetarillisissa tehtaalta viskolukko, eli luistonrajoitin, jäykistyy kun eri puolten pyörimisnopeusero kasvaa. Tökättävillä vetareilla oleviin saanut suht harvinaisena optiona sitten ZF:n levylukkoa joka myös kitkalukkona tunnetaan, eli tietyssä momentissa alkaa antamaan pyörien pyöriä eri nopeuksilla. Muut on sitten ite kemppailtuja tai vähän isommalla rahalla ostettuja.