Sivu 1/1

cossun pahvi ja mahle männät

Lähetetty: 17 Syys 2007 19:08
Kirjoittaja anttij80
joo cosan pahvi menee siis ihan ok,mutta hommasin noi kuplan mahlet ja pitääkö paikkaansa että niissä nuoli tarvii osottaa taaksepäin eikä niinkuin yleensä jakopäähän päin? vai muistanko väärin?
eikös tuolla tule ihan ok puristus kun laittaa kuplan mahlet ja f kanget niihin ja männät siis pienin lakikorkeus olevat ja cosan pahvi?

Yllättävän hyvin kesti vakio männätkin ennenkuin antautu ja lensi öljypohjaan. paineita ajossa n.0.9-1.1 mutta sitten irtos hukkaportin kello ja paineet yli 2 ja männät hajos :D

no nyt noita mahleja asentamassa ja tosiaan f kangilla ja cosan pahvilla joten pitäis kestää ja p-paineet olla n.8??? pitääkö paikkaansa???

eli männän nuoli taaksepäin vai jakopäähän??

Lähetetty: 17 Syys 2007 20:09
Kirjoittaja TVR
Sopii

Lähetetty: 01 Loka 2007 00:46
Kirjoittaja mr.oohoosee
nuoli taaksepäin.

Lähetetty: 01 Loka 2007 00:48
Kirjoittaja anttij80
niin muistelinki joskus lukeneeni mut tarkistus ja nyt motti menossa jo uudestaa työn alle :D

Re: cossun pahvi ja mahle männät

Lähetetty: 13 Touko 2008 10:43
Kirjoittaja viagratabu
kuinka tuota onko tuossa mitään perää että kuplan mahleihin laitetaan männän nuoli vauhtipyörään päin...?? itsellä on nyt jakopäähän päin...

Re: cossun pahvi ja mahle männät

Lähetetty: 14 Touko 2008 21:57
Kirjoittaja Aksu
anttij80 kirjoitti:no nyt noita mahleja asentamassa ja tosiaan f kangilla ja cosan pahvilla joten pitäis kestää ja p-paineet olla n.8??? pitääkö paikkaansa??
Puristuspaineet saa olla reilusti kovemmat (omassa cossussa olivat 10,7-11,7 vaikka m-renkaat "kärähtivät" radalla)
Puristussuhde sitten taas siellä 7~8,5 välillä riipuen muista asioista