Sivu 1/1

Ford fiestassa ongemia...

Lähetetty: 31 Touko 2005 18:42
Kirjoittaja tuning
elikkä toi kyseinen auto on vm.82 mk1
se ei pysy käynnissä ja se rätisee ja rytkyy
mikä vois olla ongelmana?????









:lol:

Lähetetty: 31 Touko 2005 18:46
Kirjoittaja janzamar
ford siesta..?
mehicon vientimalli..ne on ennenkin sekottanu kirjaimia :lol:

Lähetetty: 31 Touko 2005 19:06
Kirjoittaja lateksi
putsaa kaasari ja uusi tulpat, käret, konkka, jakajankansi, niin eiköhän ala käymään.

Lähetetty: 31 Touko 2005 19:59
Kirjoittaja kuolio
Itellä joskus oli fiesta, ja samaa teki, kun oli jäänyt puolan johto löysälle... kannattaa tarkistaa se ja kaikki tulpat yms. että johdot on hyvin kiinni.

Lähetetty: 31 Touko 2005 20:28
Kirjoittaja tuning
kiitos vastauksista!!! :D

mut tota siesta juttuu mä en tajunnu :shock:

Lähetetty: 31 Touko 2005 20:41
Kirjoittaja hynkkeli
No eikös Fiesta vietä siestaa, jos ei kerta ole mihinkään liikkumassa?

Lähetetty: 31 Touko 2005 22:40
Kirjoittaja Capri69
Kaasarista kannattaa ekana kattoo ja putsata neulaventtiilin suodatin..

Lähetetty: 01 Kesä 2005 07:28
Kirjoittaja tuning
Heh Heh :D
kyllä se liikkuu mutta pätkimällä eikä se pysy käynnissä jos ei paina kaasua!

Lähetetty: 02 Kesä 2005 00:04
Kirjoittaja Monteonisti
Se on sitä legendaarista "kengurupensaa"! :D
Kait pitäs ensin tarkistaa kipinät ja mitata tulpanjohtojen vastukset. Jos OK, sitten tarkistaa alipainesäädin ja putsata kaasari.

Lähetetty: 02 Kesä 2005 09:21
Kirjoittaja Megado
Monteonisti kirjoitti:Se on sitä legendaarista "kengurupensaa"! :D
Kait pitäs ensin tarkistaa kipinät ja mitata tulpanjohtojen vastukset. Jos OK, sitten tarkistaa alipainesäädin ja putsata kaasari.
Kallis on mittari jos meinaat eristysvastusta mitata.

Lähetetty: 02 Kesä 2005 09:30
Kirjoittaja Megado
Niinpä kenttiin saa halvalla uudet johdot, taitaa itellä olla talliperukoilla
setti noita.

Lähetetty: 02 Kesä 2005 22:48
Kirjoittaja Monteonisti
Tarkoitin johtojen "pituusvastusta", sen voi mitata 10€ yleismittarilla. Pitäis vastuksen kasvaa suhteessa johdon pituuteen, siis nelosella pienin ja ykösellä suurin, siis jos "normaali" kone ja jakaja nelosen puolella, ei siis tarvi tietää edes oikeita arvoja! :twisted:

Lähetetty: 04 Kesä 2005 08:21
Kirjoittaja Krisse
Mulla oli ja joskus tuollaista ongelmaa, vikana oli kaasarin maadotus (!!) jolloin se sähkösolenoidi siinä kaasarin kupeessa räpisi ja pärisi koneen tärinän mukaan :shock: Vedin sitten vaan kaasarin vähän tiukemmalle ja se oli siinä.