Sivu 1/1
Ford fiestassa ongemia...
Lähetetty: 31 Touko 2005 18:42
Kirjoittaja tuning
elikkä toi kyseinen auto on vm.82 mk1
se ei pysy käynnissä ja se rätisee ja rytkyy
mikä vois olla ongelmana?????

Lähetetty: 31 Touko 2005 18:46
Kirjoittaja janzamar
ford siesta..?
mehicon vientimalli..ne on ennenkin sekottanu kirjaimia

Lähetetty: 31 Touko 2005 19:06
Kirjoittaja lateksi
putsaa kaasari ja uusi tulpat, käret, konkka, jakajankansi, niin eiköhän ala käymään.
Lähetetty: 31 Touko 2005 19:59
Kirjoittaja kuolio
Itellä joskus oli fiesta, ja samaa teki, kun oli jäänyt puolan johto löysälle... kannattaa tarkistaa se ja kaikki tulpat yms. että johdot on hyvin kiinni.
Lähetetty: 31 Touko 2005 20:28
Kirjoittaja tuning
kiitos vastauksista!!!
mut tota siesta juttuu mä en tajunnu

Lähetetty: 31 Touko 2005 20:41
Kirjoittaja hynkkeli
No eikös Fiesta vietä siestaa, jos ei kerta ole mihinkään liikkumassa?
Lähetetty: 31 Touko 2005 22:40
Kirjoittaja Capri69
Kaasarista kannattaa ekana kattoo ja putsata neulaventtiilin suodatin..
Lähetetty: 01 Kesä 2005 07:28
Kirjoittaja tuning
Heh Heh
kyllä se liikkuu mutta pätkimällä eikä se pysy käynnissä jos ei paina kaasua!
Lähetetty: 02 Kesä 2005 00:04
Kirjoittaja Monteonisti
Se on sitä legendaarista "kengurupensaa"!
Kait pitäs ensin tarkistaa kipinät ja mitata tulpanjohtojen vastukset. Jos OK, sitten tarkistaa alipainesäädin ja putsata kaasari.
Lähetetty: 02 Kesä 2005 09:21
Kirjoittaja Megado
Monteonisti kirjoitti:Se on sitä legendaarista "kengurupensaa"!
Kait pitäs ensin tarkistaa kipinät ja mitata tulpanjohtojen vastukset. Jos OK, sitten tarkistaa alipainesäädin ja putsata kaasari.
Kallis on mittari jos meinaat eristysvastusta mitata.
Lähetetty: 02 Kesä 2005 09:30
Kirjoittaja Megado
Niinpä kenttiin saa halvalla uudet johdot, taitaa itellä olla talliperukoilla
setti noita.
Lähetetty: 02 Kesä 2005 22:48
Kirjoittaja Monteonisti
Tarkoitin johtojen "pituusvastusta", sen voi mitata 10€ yleismittarilla. Pitäis vastuksen kasvaa suhteessa johdon pituuteen, siis nelosella pienin ja ykösellä suurin, siis jos "normaali" kone ja jakaja nelosen puolella, ei siis tarvi tietää edes oikeita arvoja!

Lähetetty: 04 Kesä 2005 08:21
Kirjoittaja Krisse
Mulla oli ja joskus tuollaista ongelmaa, vikana oli kaasarin maadotus (!!) jolloin se sähkösolenoidi siinä kaasarin kupeessa räpisi ja pärisi koneen tärinän mukaan

Vedin sitten vaan kaasarin vähän tiukemmalle ja se oli siinä.