Sivu 1/1

Savut otettu... ja ottaa pattiin..

Lähetetty: 10 Syys 2007 20:04
Kirjoittaja j-k
Meinaan käy kahdella :cry: Missä vika? Sytkät katottu, tulpat vaihdettu ja johdotkin. Ajoitus kohdallaan. Venttiilitkin on säädetty kun nokka vaihdettiin. Pitää vielä tarkistaa ettei kanna mikään..

Eniten kaivertaa jos ruiskuboksissa on vikaavikaa.. :x Ilmaa ei pitäis olla kun gasoa on ajettu letkun läpi paineella jonkin aikaa. Annoin kahdella käydä parikin minuuttia ja sain kierroksia nostettua mutta ei lähtenyt muut mukaan.

Täytyy huomenna mittailla suuttimet ettei ole vammaa saanut, jos on tukko jossakin? Ei ole vielä ratkennut mitkä käy, kokeillaan huomenna tulpanjohdoilla mitkä lähtee ja mitkä ei.. Muuten kyllä tyytyväinen projektin tulokseen...

Lähetetty: 10 Syys 2007 20:06
Kirjoittaja jaska74
mistäs koneesta me puhutaan?


ettei vaan ois virranjakaja 180 astetta viturallaan?

Lähetetty: 10 Syys 2007 21:10
Kirjoittaja j-k
jaska74 kirjoitti:mistäs koneesta me puhutaan?
No 2.0i oharista :lol:
jaska74 kirjoitti:ettei vaan ois virranjakaja 180 astetta viturallaan?
No ei se kävisi silloin kahdellakaan.. tarkistettu on; ajoitusmerkit kohdallaan, nokan merkki osoittaa alas, pyörijä ykkösen kohdalla ja letkut 1-3-4-2

oujy

Lähetetty: 10 Syys 2007 21:52
Kirjoittaja mcb88
Jos et muuta keksi ni tuu hakee multa lainaan vaikka tollanen ruiskunohjausboksi ni saat sen selville :wink: btw millanenkohan nokka sulla mahtaa siellä olla?

muuten näyttääpi ihan mielenkiintoselta zippaukselta 8)

Lähetetty: 10 Syys 2007 23:14
Kirjoittaja jaska74
vähän ot, mutta käännä noi pakoputken klemmmarit siten että mutterit on yläpuolella niin saattaa olla toivo saada ne joskus vielä aukikin :wink:

Lähetetty: 10 Syys 2007 23:18
Kirjoittaja j-k
jaska74 kirjoitti:vähän ot, mutta käännä noi pakoputken klemmmarit siten että mutterit on yläpuolella niin saattaa olla toivo saada ne joskus vielä aukikin :wink:
Mjoo... rälläkkä on keksitty :lol:
Ruostuu ne umpeen vaikka oliskin ylösalaisin.

Lähetetty: 10 Syys 2007 23:20
Kirjoittaja lexicon69
jaska74 kirjoitti:vähän ot, mutta käännä noi pakoputken klemmmarit siten että mutterit on yläpuolella niin saattaa olla toivo saada ne joskus vielä aukikin :wink:
nii et klemmarit ainaski on 180 astet pieles :lol:

Re: oujy

Lähetetty: 10 Syys 2007 23:20
Kirjoittaja j-k
mcb88 kirjoitti:Jos et muuta keksi ni tuu hakee multa lainaan vaikka tollanen ruiskunohjausboksi ni saat sen selville :wink: btw millanenkohan nokka sulla mahtaa siellä olla?
Täytyy pitää mielessä ja lainata jos suuttimet näyttää validia ohmiarvoa. Bullshit, jos ovat tukossa tms. Ei viittis purkaa koko roskaa.. :evil:

Nokka on -88 2.0 kaasarisierrasta, oma on finito, noin millin urilla.

Re: Savut otettu... ja ottaa pattiin..

Lähetetty: 11 Syys 2007 20:12
Kirjoittaja jaska74
j-k kirjoitti:Meinaan käy kahdella :cry: Missä vika?
puuttuuko niistä kahesta pytystä siis kipina vai bensa?

Lähetetty: 11 Syys 2007 20:47
Kirjoittaja j-k
Jo toimii.. 8) Pärisee ja tärisee ja haisee pahalle :lol: Vika oli 20° liikaa ennakkoa :oops: Pumppu horii ilmaa oikealle kaarrettaessa, taidan laittaa paluun välisäiliöön enkä tankkiin.. :shock:

Lähetetty: 11 Syys 2007 22:09
Kirjoittaja HELLbound
Vaihda ruiskun tankki, niin loppuu ilman horiminen...

Lähetetty: 12 Syys 2007 06:38
Kirjoittaja j-k
HELLbound kirjoitti:Vaihda ruiskun tankki, niin loppuu ilman horiminen...
Farkkutaneen? Meniskö mikä suoraan? Rieska ehti jo lahteä romikselle.. No, koitetaan nyt ensin tuolla tupla-Y -haaroituksella..

Lähetetty: 12 Syys 2007 20:09
Kirjoittaja jaska74
j-k kirjoitti: Vika oli 20° liikaa ennakkoa
noh, ei mun arvaus heittäny kun 160° :P