EFI/IS käynti öngelma
Lähetetty: 01 Syys 2007 21:54
Kyse vakiosta ohc is/efi sierrasta jossa kireempi kansi ja 300asteinen nokka-akseli eikä autossa ole lambdaa. Kaikki moottorin säädöt perseellään. Auto käy jotenkuten, mutta huonosti ja kierrokset aaltoilee. Kansi ja nokka oli toisessa moottorissa tuplien kanssa kiinni ja kävi nätisti 800-900rpm kierroksilla.
Kuinka paljon kaasuläpän täytyy olla auki kun syttyä ruvetaan säätämään? Kun sytytystä säätää niin kierrokset heiluu jopa 2000rpm noin 0-15 asteen välillä. Entä meneekö seokset rikkaammalle kun kuusiokoloruuvia kiristetään ilmamäärämittarissa?
Muut häiriö tekiät on poistettu kuten imuvuodot, tyhmäkäyntiventtiili...
Taitaa olla mahdoton ilman suurempia suuttimia ja säädettävää ruihkutuspoksia?...
Kuinka paljon kaasuläpän täytyy olla auki kun syttyä ruvetaan säätämään? Kun sytytystä säätää niin kierrokset heiluu jopa 2000rpm noin 0-15 asteen välillä. Entä meneekö seokset rikkaammalle kun kuusiokoloruuvia kiristetään ilmamäärämittarissa?
Muut häiriö tekiät on poistettu kuten imuvuodot, tyhmäkäyntiventtiili...
Taitaa olla mahdoton ilman suurempia suuttimia ja säädettävää ruihkutuspoksia?...