Hyvä siveltävä alustamassa?

Pellit, puskurit, maalaus, ruostevauriot, verhoilu, penkit jne.
Kentsu
Viestit: 13
Liittynyt: 14 Loka 2006 20:25

Hyvä siveltävä alustamassa?

Viesti Kirjoittaja Kentsu »

Vanhan Montun alusta pitäis suojata. Kompuran paineella levitettävä ois ehkä parasta mutta erinäisistä puutteista johtuen pitäis turvautua siveltävään. Oisko ehdotuksia sellaisesta sopivan löysästä pensselillä levitettävästä aineesta?
Joskus ostin jotain "levitettävää" jota p..kele sai lastalla kaapia... Paukkupulloilla taas ei tee mitään.

Edit: Jaa viesti ois vissiin kuulunu tuonne kori-puolelle.
tursas
Viestit: 4019
Liittynyt: 10 Tammi 2006 12:33
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja tursas »

Mä sivelin viimeksi lokkariin alapuolelle tätä,
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... ote=362414
kun semmonen purkki nyt sattui olemaan, kaadoin ensin kurkkupurkkiin ja siitä pensselillä, tinnerillä ohensin tarpeen mukaan.... :roll:
Farkku Mondeo 1,8 Bensa, 2002, MK3 STW Turnier Stardust Silver Trend Wagon
Avatar
tupu
Viestit: 374
Liittynyt: 17 Touko 2006 21:46
Paikkakunta: Kurikka

Viesti Kirjoittaja tupu »

tuo ainakin leviää pensselillä kätevästi. ->Tektyyli
2.9i
Feel The Difference.
Avatar
Kessi
Viestit: 692
Liittynyt: 05 Helmi 2005 09:07
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kessi »

Jep... Tectylin tuotteet tosiaan laadukkaita... Ja nuo alusta massathan ovat sitten tärpätti ohenteisia, toki perus 95bensakin toimii paremman puutteessa :wink: ....
...Kyl se siihen sopii!!...
Ford Probe 2.2GT
http://www.nyrkkipaja.1g.fi
Monteonisti
Viestit: 3129
Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45

Viesti Kirjoittaja Monteonisti »

Minä olen käyttänyt sumutepulloja kun ovat kätevämpiä! :roll:
IC
Viestit: 161
Liittynyt: 08 Maalis 2005 10:03
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Viesti Kirjoittaja IC »

Sekä-että on tullut käytettyä. Tectylin tai Dinitrolin siveltävää kilon purkissa ja sitten niihin vaikeisiin paikkoihin, mihin ei pensseli yllä, sumutinpullosta. Kilon purkista meni tohon vanhempaan about 1/3 ja yksi 500 ml pullo. Sen jälkeen on kaksi katsastusta mennyt liput liehuen ilman koputteluja. Riittoisaa ainetta tuo siveltävä, just sopivan letkeää, eikä tarvi kuin puukepillä vähän aikaa sekoittaa niin hyvin sujuu.

Tuon siveltävän taisin ostaa lomareissulla Kuopion Prismasta n. 10 euron hintaan, joten ei kustannus päätä huimaa.
pynski-89
Viestit: 140
Liittynyt: 16 Kesä 2007 20:05
Paikkakunta: kangasniemi

Viesti Kirjoittaja pynski-89 »

ite oon muutamaan autoon laittanu siveltävää alustamassaa. olen käyny kaikki pyöränkaarien sisäpuolet sillä läpi ja koko pohjan. on muuten kestävä ja vaimentaa hyvin ääntä. ostin muistaakseni 2kg massaa ja laiton yhteen kupposeen sitä johon tein tietyn verran aina. ni laiton massan sekaan öljyä sillei sopivasti. ni ei varmasti ruostu paikat, ku noi massat tuppaa kovettumaan vuosien saatossa :evil: nyt on ollu autossa muutaman vuoden ja on yhtä tuoretta kun laitoinkin sen :D
pynski-89
Viestit: 140
Liittynyt: 16 Kesä 2007 20:05
Paikkakunta: kangasniemi

Viesti Kirjoittaja pynski-89 »

ja sit semmosiin paikkoihin mihin pensseli ei yllä ni vahapohjasta dinitrollia.
Vastaa Viestiin