Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Niin mistähän lähtis selvittään, kun 1.6 Eskortti vm. -86 lähtee hienosti kylmänä käyntiin. Vaan annas olla kun ajan hieman matkaa (koneen lämpimäks) ja sammutan vekottimen ja yritän käyntiin niin startti pyörii ja käyttäytyy ihan kun olis akku tyhjä mut yleensä loppujenlopuksi kuitenkin käynnistyy kun aikansa kikkailee..Startti on jo kertaalleen vaihdettu, mutta kaikkihan on mahdollista kun romppariosilla touhuaa..
ekso kirjoitti: Niin mistähän lähtis selvittään, kun 1.6 Eskortti vm. -86 lähtee hienosti kylmänä käyntiin. Vaan annas olla kun ajan hieman matkaa (koneen lämpimäks) ja sammutan vekottimen ja yritän käyntiin niin startti pyörii ja käyttäytyy ihan kun olis akku tyhjä mut yleensä loppujenlopuksi kuitenkin käynnistyy kun aikansa kikkailee..Startti on jo kertaalleen vaihdettu, mutta kaikkihan on mahdollista kun romppariosilla touhuaa..
kai sytkän osat on katottu? ja maadotus pitää olla kunnossa!
Kaasarifordista(VV) (Sierra 1,6 -88.) puheen ollen oon taivutellu rautalangasta muijalle aina, että kylmänä käytetään kaasua pohjassa ja lämpimänä ku käynnistetään niin kaasupolkimeen ei saa startatessa koskea...lukee ohjekirjassa...se on hyvä myös muistaa... 8)