Sivu 1/1
ykkönen, kolmonen ja vitonen ei mee päälle mk4 esco
Lähetetty: 30 Heinä 2007 22:58
Kirjoittaja Riisikippo
eli, olen uusi täällä forumilla, ja hakua käytin mutta kellään ei ollu vastaavaa vaivaa.. eli ykkönen kolmonen ja vitonen ei mee päälle, ykkönen ei varsinkaan, joskus tosi harvoin kolmonen ja sillon tällönen vitonen menee.. eli missähän on vika?
auto on escort 89 1.6 cabriolet.. pikaista apua kaipaisin HYVIN TARKASTI selvitettynä, koska ei itsellä ole yhdestäkään foortista kokemusta, ja virhe taisi olla tämäkin...

Lähetetty: 31 Heinä 2007 06:11
Kirjoittaja TeRoK
Kuulostais, että siellä on keskikonsoli pois paikaltaan ja ottaa vastaan kun koittaa eteenpäin työntää keppiä. Tai siite joku muu ottaa vastaan. Tuskin on laatikossa mitään vikaa.
Lähetetty: 31 Heinä 2007 07:53
Kirjoittaja kujis
Vai voisiko vaihteensiirtotangon pultti olla laatikon päästä löystynyt
Lähetetty: 31 Heinä 2007 10:37
Kirjoittaja Riisikippo
keskikonsoli tuntus olevan kohillaan, mut pitää kokeilla.. eli jos vaikka puran koko konsolin irti niin sitten pitäs toimii, jos ei niin sitten vika jossain muussa... vituttaa vaan kun katsastukseen pitäs mennä ja vaihteet ei toimi...
onko kellään muuten tietoo katsastuksesta, minkä verran auton ovet pitää aueta? kun autossa on lambo ovet mutta pumput ei oo kiinni, joten ovet ei nouse ylös.. autoon kyllä mahtuu...
Lähetetty: 31 Heinä 2007 11:28
Kirjoittaja Volmari
Juu katsasta vaihdesiirtimen kaikki nivelet. kun autosi entinen omistaja oli vähän semmonen ja tämmönen miten piti sitä autoa. mutta kyllä mä voisin sinne vaihdelaatikonkin puoleen vähän huoltani siirtää.
Lähetetty: 31 Heinä 2007 18:04
Kirjoittaja Riisikippo
no niin.. eli nyt se temput teki.. tulin kotio niin enään ei toimi kun nelos vaihe, ja sekin on koko aika päällä.. ei saa ees vapaalle... eli taitaa olla vaihelaatikko entinen...

Lähetetty: 31 Heinä 2007 18:38
Kirjoittaja jype
Irrottaakohan kytkin kunnolla?
Lähetetty: 31 Heinä 2007 18:41
Kirjoittaja Riisikippo
jype kirjoitti:Irrottaakohan kytkin kunnolla?
kytkin toimii ihan normaalisti.. eli autolla pysty ajamaan, oli vähän nihkeetä saada auto nelosella liikkeelle...
kettu kun ei oo paikkaa että pääsis auton alle.. jos niistä vaihevivuista ois joku jumissa tms..
Lähetetty: 01 Elo 2007 14:46
Kirjoittaja vesa
epäilisin suuresti että se laatikon päässä oleva kiristin on löysällä, siis se mikä on siinä tangossa pultti liitoksella. (ei vois enää vaikeammin selittää)

Lähetetty: 01 Elo 2007 21:07
Kirjoittaja sinccos
Samanlainen ongelma tuli meillä vastaan projektigolffissa, eli 4nen oli koko ajan päällä. Ongelma oli konehuoneen puolella vaihdekepin ja laatikon välissä oleva n. 20cm tanko jossa oli molemmissa päissä muoviset lukitsimet, ja toinen pää oli irronnut.