Sivu 1/1

pakoputki kuumenee..

Lähetetty: 12 Heinä 2007 19:56
Kirjoittaja jaska74
...yllättävää?


noh, putki kuitenkin kuumenee "normaaliajon" jälkeen kauttaaltaan todella kuumaksi. sateella takaänkkäri oikein höyryää kun auton ajaa parkkikselle.

ei taida olla ihan normaalia?

Lähetetty: 12 Heinä 2007 20:16
Kirjoittaja Artisokka
Kyllä se ainakin mulla lämpenee kauttaaltaan, eikait siinä mitään ihmeellistä. Toisin kuin siinä että putkesta roikkuu heviletti :lol:

Lähetetty: 12 Heinä 2007 20:21
Kirjoittaja Rotta-Racing
Mulla on ihan sama homma ton dohc sierran kanssa eli siis lämpenee ja höyryy sade ilmalla,,,Meinaan siis et se on ihan normaalia ja sitä kuumemmaksi se tulee mitä enemmän antaa kenkää
Mun edellisessä ohc sierras hehku leikin jälkeen pakosarja ja ensimmäinen pönttö melkein sytytti ruohot palaa.. Et ihan on normaalia 8)

Lähetetty: 12 Heinä 2007 20:23
Kirjoittaja Ghostman_132
Mun autossa taasen putki ei kuumia tarpeeksi :D Talvella tulee näkyvää höyryä ja takapönttöön kiertyy vettä (lotisee kun heiluttaa) ja kun polkasee niin jää vesivana :D. Putki kun on haalean tuntunen niinkuin pakokaasutkin. Kesälläkään ei ole pelkoa että putkeen polttaisi kättänsä. On se ihanaa että on sitä putkea metrikaupalla siellä auton pohjassa ja kolme pönttöö. Varmasti hengittää hyvin ;)

Lähetetty: 12 Heinä 2007 20:55
Kirjoittaja Rotta-Racing
Ghostman_132 kirjoitti:Mun autossa taasen putki ei kuumia tarpeeksi :D Talvella tulee näkyvää höyryä ja takapönttöön kiertyy vettä (lotisee kun heiluttaa) ja kun polkasee niin jää vesivana :D. Putki kun on haalean tuntunen niinkuin pakokaasutkin. Kesälläkään ei ole pelkoa että putkeen polttaisi kättänsä. On se ihanaa että on sitä putkea metrikaupalla siellä auton pohjassa ja kolme pönttöö. Varmasti hengittää hyvin ;)
Tosin nykypäivänä jokainen uusi auto on vedenkeitin :lol:
Eli tulee just tota vettä putkesta(määräykset ja asetukset ym normit määrää),Mutta kyl niihin polttaa kätensä jos ei anna jäähtyä kokemusta on :roll:
Ei vedetä peltoja nenään

Lähetetty: 12 Heinä 2007 21:33
Kirjoittaja jaska74
Rotta-Racing kirjoitti:Mulla on ihan sama homma ton dohc sierran kanssa eli siis lämpenee ja höyryy sade ilmalla,,,Meinaan siis et se on ihan normaalia

ok, tänks.
ihmettelin vaan kun mikään ohc sierroistani ei höyrynnyt sateella takaänkkäristä...

Lähetetty: 12 Heinä 2007 22:20
Kirjoittaja Riesa2.0
jaska74 kirjoitti:
ok, tänks.
ihmettelin vaan kun mikään ohc sierroistani ei höyrynnyt sateella takaänkkäristä...
Tässä kun aloin miettimään niin sama juttu, tuo dohccilainen höyryää aina sadekelillä. Mutta nyt kun tuli puheeksi niin yksikään kolmesta ohc sierrastani mitä mulla on ollut ei ole höyrynnyt, ainakaan niin paljoa että siihen olisi kiinnittänyt kunnolla huomiota. Tulos -> Dohc sierran pakokaasut ovat siis kuumempia :lol:

Lähetetty: 12 Heinä 2007 23:17
Kirjoittaja Megado
Teil on pojat kauhian pientä rööriä siellä ku koko matkalta lämpiää. Noh rst:n putki on tuli kuuma, mut siel onki eri lähtö lämpötilat ja 2.5" loppuu asti. TD:ssä kyl kuumenee ja, muistaakseni (en ole mitannut viime aikoina) mutta 2" tais olla sekin.


Ei herneitä nenää, ne on maukkaampia suussa ;D ;) :roll:

Lähetetty: 12 Heinä 2007 23:33
Kirjoittaja jaska74
me ei katokkaan kierrellä paikallista nakkikiskaa joka ilta niin me pärjätään ihan vakioputkilla :lol: :lol:

Lähetetty: 13 Heinä 2007 09:59
Kirjoittaja Megado
jaska74 kirjoitti:me ei katokkaan kierrellä paikallista nakkikiskaa joka ilta niin me pärjätään ihan vakioputkilla :lol: :lol:
En miekään, olen sen jättäny nuoremmille sankareille.

Vielä tuosta kuumenemisesta, vakiotakapöntöllä tuo TD:kin höyrysi aikalailla, mutta kun oli tiensä päässä se, niin vaihdoin hieman vapaammin virtaavaan malliin, niin ei kuumene niin paljoa. Onhan se tavallaan ehkä pieni paloriski kun liian kuuman käy.

Lähetetty: 13 Heinä 2007 12:10
Kirjoittaja Rotta-Racing
jaska74 kirjoitti:me ei katokkaan kierrellä paikallista nakkikiskaa joka ilta niin me pärjätään ihan vakioputkilla :lol: :lol:
SAMAA MIELTÄ :lol: :lol:

Lähetetty: 13 Heinä 2007 12:30
Kirjoittaja Regu
Tietysti jos esim takapönttö on ruosteen raiskaama ja jo osittain tukossa niistä irti ruostuneista osista koko putkisto lämpenee reilummin kun ei virtaa kunnolla ne pakokaasut