Mondeo -07 2.0 TDCI vireistys
Lähetetty: 22 Kesä 2007 23:44
Mulle on siis tulossa (uusikorinen) 2.0 TDCI Mondeo 6-vaihteisella automaattiaskilla. Tehontarve on kaiketi ilmeinen (130hv/320nm).
Eli kumpi on parempi: joku lastu vai PSI-boksi?:? Jos lastu, niin onko Karala oikea paikka vai joku muu?
Jos PSI-boksi, niin tuota saa kaiketi täältä turun suunnalta missä vaikutan?
Olisin valinnut 2.2 litraisella koneella jos olisi saanut automaattina (ehkä joskus tulevaisuudessa...).
Olen ajanut tähän mennessä työkseni 220 CDI mersua ja D5 volvoa (163hv), molemmat automaatteina ja tuo volvo on tuntunut just oikeanlaiselta yhdistettynä automaattiaskiin.
Eli nyt jännittää miten tuon 130hv/320nm foordin moottorin vääntö riittää viemään farkkua automaattilaatikolla...?
En tosin ole päässyt vielä ajamaan farkkua automaatilla. 2.0 bensakonetta keppilaatikolla kävin viikko sitten koettamassa ja oli kyllä mun mielestä aika heikko esitys... Vaati kierroksia paljon ennenkuin lähti kulkemaan 8)

Eli kumpi on parempi: joku lastu vai PSI-boksi?:? Jos lastu, niin onko Karala oikea paikka vai joku muu?
Jos PSI-boksi, niin tuota saa kaiketi täältä turun suunnalta missä vaikutan?
Olisin valinnut 2.2 litraisella koneella jos olisi saanut automaattina (ehkä joskus tulevaisuudessa...).
Olen ajanut tähän mennessä työkseni 220 CDI mersua ja D5 volvoa (163hv), molemmat automaatteina ja tuo volvo on tuntunut just oikeanlaiselta yhdistettynä automaattiaskiin.
Eli nyt jännittää miten tuon 130hv/320nm foordin moottorin vääntö riittää viemään farkkua automaattilaatikolla...?
En tosin ole päässyt vielä ajamaan farkkua automaatilla. 2.0 bensakonetta keppilaatikolla kävin viikko sitten koettamassa ja oli kyllä mun mielestä aika heikko esitys... Vaati kierroksia paljon ennenkuin lähti kulkemaan 8)