Sivu 1/1

esko ei käynnisty, petti perskele kesken reissun!!!

Lähetetty: 29 Touko 2007 20:40
Kirjoittaja oppeli
hyrryyttelin eskortti -93,1.6 zetec-äyskärilläni mäkkärin autokaistalle,sammutin tilatessani evästä luurista,ja siihen se perskele jäi..noloa :oops:

onneksi oli hieman mäkeä,niin lykittiin mäkilähdöllä käyntiin :D ja nolona kotiparkkiin,siihen se sitten jäi.

virta-avainta kääntäessä kyllä naksahdus kuuluu,mutta siihen se jääkin.
starttia hakattu ja kolistelu solenoidia,ei mitään vaikutusta.

onko muita halvempia :) vaihtoehtoja rikkimenneeksi osaksi,kuin startti...114e motonetissakin :evil: .

prkl...

Lähetetty: 29 Touko 2007 20:55
Kirjoittaja jype
no se solenoidi on havlempi kuin koko tartti. mahtollisesti putsaus auttaa...

Lähetetty: 29 Touko 2007 21:13
Kirjoittaja jaska74
ja akun kunnon oot varmistanu?
laita valot päälle ku starttaat. himmeneekö tai jopa sammuuko valot?

jep.

Lähetetty: 29 Touko 2007 21:37
Kirjoittaja oppeli
akun kunto testerillä katsottu..virtaa riittää kyllä.

Lähetetty: 29 Touko 2007 21:40
Kirjoittaja janzamar
Enpäs tiedä näistä uudempien Fordien starteista..
jossain noin -90 paikeilla olevat Toitsut korjaantu kupariprikan vaihdolla
startin sisuksista kun tuli tuommosta vikaa.
Kaipa ne on kumminkin eri kun Fordien..

Lähetetty: 29 Touko 2007 23:12
Kirjoittaja kipi70
Olekkos kokeillut nykiä akulta tulevaa paksua kaapelia solenoidin päästä, muutamassa sierrassa kyseinen kaapeli on päässyt löystymään. Polttaa mutterin ja prikat niin että solenoidi kyllä naksuu, muttei starttaa. Uudet prikat väliin ja mutteri kireelle. Toinen vaihto ehto on noi hiilet, startti pöydälle ja purkuun

Lähetetty: 31 Touko 2007 00:18
Kirjoittaja Monteonisti
Voipi auttaa hiilienkin vaihto! 8)

vika löytyi!

Lähetetty: 03 Kesä 2007 10:26
Kirjoittaja oppeli
se solenoidilta lähtevä 4cm pitkä,paksu SUOJAAMATON johto oli kokonaan poikki..

olin jo siinä vaiheessa ostaa päräyttänyt kokonaan uuden startin, niin kuitenkin nyt laitettiin se uusi sinne kiinni, vaikka vika oli silminnähtävän yksinkertainen ja halpa siinä vanhassa.

tuumailin jotta ompahan talvea vasten ede startti kunnossa :lol: .

kustansi motonetissa 114e :evil: ..no, saahan siitä edes lohduksi sen 20euron panttimaksun takaisin kun vie tuon vanhan sinne.

ja eikun odottelemaan,mitä seuraavaksi laukeaa :roll:

Lähetetty: 03 Kesä 2007 14:02
Kirjoittaja hese
Mulla on laitettu defa ja lisätty johtoja käynnistin tms releen pohjan alle. Äly hoi kun laitetaan 2 puoli senttiä paksua johtoa tavalliseen abikoon kiinni. Pohja kuulemma maksaa 300 e. Liekö totta tai joku toinen osa. Tämä on jarrutehostajan vieressä ja siinä releessä lukee Bosch päällä.

Lähetetty: 30 Kesä 2007 21:54
Kirjoittaja focst
seuraavaksi menee sulakerasian pohja se jos mikä on escortin tyyppi vika...noin 200e

heeh..

Lähetetty: 01 Heinä 2007 00:16
Kirjoittaja oppeli
se sulakerasia pasahti jo heti kättelyssä, kun ostin tuon hiivatun vehkeen :lol: hulppeat 253eurova maksoi sekin loota :evil:

Lähetetty: 02 Heinä 2007 00:35
Kirjoittaja HELLbound
Vaihda ooppeliin, jos kerran noin nyppii....

Lähetetty: 02 Heinä 2007 11:25
Kirjoittaja kujis
Nii, rupee vortsonin ongelmat tuntuu pieniltä :)