Sivu 1/1

Ruiskun asennus

Lähetetty: 21 Touko 2007 19:10
Kirjoittaja Teukkaa
Olisi tarkoitus laittaa ruisku 2.0 -88 sierraan kaasarin tilalle. autossa on motocraftin sytytysboksi johon menee kaasarilta joku johtosarja, elikkä voiko johdot vaan jättää asentamatta vai tarviiko laittaa ruiskun sytkävehkeet??

Lähetetty: 22 Touko 2007 20:19
Kirjoittaja evolution
otat kaasarin ja ne sytkän värkit pois johtosarjoineen liitin on vasemmassa sisäloksussa 3 napainen.

sitten ruiskun vermeet kiinni johtosarjoineen jolloin toimii, siis myös sytkä.

ruiskun johtosarja sisältää myös ne sytkän johdot

Lähetetty: 22 Touko 2007 20:56
Kirjoittaja jakes
ruisku vaatii myös avarrukset suuttimia varten imukanavien yläosaan sylinterin kanteen..

Lähetetty: 23 Touko 2007 09:02
Kirjoittaja Teukkaa
ruiskun kannen irroitin myös, laitan sen samalla, onko kansissa jotain muita eroja kuin se suuttimien avarruskohta? ruisku on scorpiosta ja johdot meni ainakin 3 erikohtaa auton omaan johtosarjaan että purkaminen varmaan vaatisi koko auton johtosarjan purkamisen...? ajatuksena oli laittaa opelista peräisin oleva ruisku (Le-Jetronic) modasin opelin kaasuläppäkotelon efin imusarjaan että sai bochin kaasuläpäntunnistimen ja se oli samalla mukavasti 6mm isompi ja kiinnityspultit heitti noin 0,5mm vaan :)


Kuva

Lähetetty: 23 Touko 2007 22:49
Kirjoittaja NiceMan
jakes kirjoitti:ruisku vaatii myös avarrukset suuttimia varten imukanavien yläosaan sylinterin kanteen..
Ei itse asiassa tarvitse vaan vakio suuttimet mahtuvat ilman ongelmia ja ei tue ongelmia virtauksienkaan kanssa.

Lähetetty: 24 Touko 2007 10:45
Kirjoittaja jakes
NiceMan kirjoitti: Ei itse asiassa tarvitse vaan vakio suuttimet mahtuvat ilman ongelmia ja ei tue ongelmia virtauksienkaan kanssa.
olet kyllä varmasti oikeassa,jostain syystä is:n kannessa on nuo avarrukset
suuttimien kohdalla,onko siinä sitten haettu oikeanlaista virtausta tms..