Sivu 1/1

uuden turbon välyksistä

Lähetetty: 09 Touko 2007 16:11
Kirjoittaja -mtl-
Ostin käyttämättömän Garrett gt 37:n vastikään ja aloin ihmettelemään siivissä olevaa pystysuuntaista välystä joka tuntuu suurelta,mutta ei siivet ota pesiin kuitenkaan kiinni.paljonkohan max.pystysuuntainen liike saisi olla?

akselin pituussuuntaista välystä ei tunnu olevan.onko näin että autossa toiminnassa ollessaan öljy keskittää laakerit ja poistaa "kuivana" tuntuvan välyksen?
ja ahdin on todellakin aivan käyttämätön,ei kunnostettu

Lähetetty: 09 Touko 2007 17:07
Kirjoittaja ilehmus
Käsittääkseni homma toimii justiin noin jos se on perinteisellä laakeroinnilla eikä kuulalaakereilla.. eli poikittaisvälystä saa (ja pitää?) olla mutta pitkittäistä ei.

Lähetetty: 09 Touko 2007 17:31
Kirjoittaja Poude
Välystä pitää olla, ja öljy todellakin keskittää sen. Jos se olis kiintee niin sitä ei kuitenkaan saatais täydellisesti keskitettyä, ja näin ollen se hajois alta aikayksikön.

Lähetetty: 09 Touko 2007 19:35
Kirjoittaja jaska74
juuri näin, lämpölaajenemisen takia pieni pelivara on hyvästä

Lähetetty: 09 Touko 2007 22:03
Kirjoittaja Aksu
Toivottavasti saat heräämään ennen 4000...