2.8L vai 2.9L kun lohkossa lukee BR D?
2.8L vai 2.9L kun lohkossa lukee BR D?
2.8L vai 2.9L kun lohkossa lukee "BR D"?
no se on kiva kuulla..
ostin yhden scorpparin varaosiks niin sen piti olla 2.8i mut paljon parempi vaan että onkin sit 2.9i eli sama kone kun mulla on nyt sierrassa. mitä ihmettelin niin tossa ei oo lamdoja lainkaan, ja sit siin näkyy olevan toisessa pakosarjassa jotain saaste hässäköitä tai mitä lieneen! ja todella moni letku on tulpattu. oikeit virityksii tehty! 

BRD-lla pitäisi olla 2 lambda, eli molemmalla puolella ja heti lamdojen jälkeen putket mene yhteen eli 1 pakoputki mene taakse.
Vain katittomassa 2,9(BRC) on kaksi putkea takapöntön saakka.
katittomassa BRC moottorissa ilmasuodattimen päässä on ilmamittarit.
KUVA
Vain katittomassa 2,9(BRC) on kaksi putkea takapöntön saakka.
katittomassa BRC moottorissa ilmasuodattimen päässä on ilmamittarit.
KUVA
Chrysler Grand Voyager 3.3 LE
---
ex
Ford Scorpio 2.9i Ghia RS ATM
Ford Scorpio 2.0i Ghia ATM
Ford Scorpio 2.8i Ghia RS
---
ex
Ford Scorpio 2.9i Ghia RS ATM
Ford Scorpio 2.0i Ghia ATM
Ford Scorpio 2.8i Ghia RS
se on siis tuo kuvan "BRC" mukainen päälle päin mu
se on siis tuo kuvan "BRC" mukainen päälle päin mutta lohkos lukee BRD!
eli olisko ruisku vaihdettu.. ja lamdoja ei oo ja sen pakoputkisto oli kyhätty auton molemmille puolille loppuun saakka ja katit olivat välissä.. ai niin ja kone on kuulemma ruottista tuotu tai tuotusta autosta että se saattaa muuttaa asiaa..

Ruisku on kaikilla sama, ohjausboxi on eri.
BRC koneella on säädettävät venttiilit ja BRD/E/F/G koneissa on hydrauliset (ei säädettävät)...
Oliko noissa ilmamittareissa johdot kiinni ?
2 eri kattia on vain cossulla, oletko varma että ne oli katit ?
Jos kerran on oma viritelmä kone nii voi ne katitkin olla tyhjät pöntöt vaan...
Mitä konepeltiin alla olevassa peltissä lukee? Jos sitä ei oo vaihdettu niin näkee ainakin mikä moottori skorpparissa uutena oli...jotenkin tuntuu että skorparissa olikin alunperin 2,8 ja joku on vaihtanut 2,9 BRD moottorin...mut ei kokonaan, esim. ilmamittarit jäänyt vanhat...ja ne katit on 2.8 etu pöntöt eikä katit...
ps. ruottista tuotu tai ei ei vaikuta asia...
BRC koneella on säädettävät venttiilit ja BRD/E/F/G koneissa on hydrauliset (ei säädettävät)...
Oliko noissa ilmamittareissa johdot kiinni ?
2 eri kattia on vain cossulla, oletko varma että ne oli katit ?
Jos kerran on oma viritelmä kone nii voi ne katitkin olla tyhjät pöntöt vaan...
Mitä konepeltiin alla olevassa peltissä lukee? Jos sitä ei oo vaihdettu niin näkee ainakin mikä moottori skorpparissa uutena oli...jotenkin tuntuu että skorparissa olikin alunperin 2,8 ja joku on vaihtanut 2,9 BRD moottorin...mut ei kokonaan, esim. ilmamittarit jäänyt vanhat...ja ne katit on 2.8 etu pöntöt eikä katit...
ps. ruottista tuotu tai ei ei vaikuta asia...
Chrysler Grand Voyager 3.3 LE
---
ex
Ford Scorpio 2.9i Ghia RS ATM
Ford Scorpio 2.0i Ghia ATM
Ford Scorpio 2.8i Ghia RS
---
ex
Ford Scorpio 2.9i Ghia RS ATM
Ford Scorpio 2.0i Ghia ATM
Ford Scorpio 2.8i Ghia RS
ööö joo..
siis on siis on ainakin hydraaliset venat mun on niissä myös karkee säätö kun esim. kansista ottaa pois niin siin vaiheessa pitää avata säätö ruuveja.. paljon tollasesta koneesta kehtaa pyytää kun myy? ja siis kaikkineen johtosarjoineen + boksi?