Sivu 1/1

4-veto Scorpion etulaakerit

Lähetetty: 04 Touko 2005 20:59
Kirjoittaja Jarppo
Nyt olisi sellainen ongelma että jo toissavuoden katsastuksessa mainittiin että etulaakeri taitaa olla väljä. No viime katsastukseen NE (toinenkin lonksuu) sai tiukennettua kun veti hampaat irvessä mutteria tiukemmalle, mutta nyt kun vaihdoin alle kesärenkaat ja leveämmät, ohjaus ja lonksuminen on sietämätöntä.

Kyseessä siis neliveto, että laakerit ja rakenne on sitten sen mukaiset. Ei siinä mitään, uudet on ollut jo melkein vuoden ollut hyllyssä mutta ongelma onkin se että kun asennukset pitää tehdä tyyliin 'parkkipaikalla Anttilan työkaluilla' niin jos on kokemusta vaihdosta niin mielellään kuulisin, että ei tarvitsisi montaa kerta arpoa. Prässiä varmaan tarvitsee ainakin, luulisin ja se onneksi onnistuu työpaikalla, mutta mitä ongelmia yleisesti olisi tiedossa ja saako tuon koko navan irroitettua niin, että sen voi sinne töihin viedä?

Lähetetty: 19 Marras 2005 19:42
Kirjoittaja Jarppo
Vastaanpa tähänkin, kun olen jo toisen puolen vaihtanut. Eli homma näköjään onnistuu parkkipaikalla ja aika alkeellisin välinen. Ainoa hankaluus on saada alatukivarren pultit takaisin kun koko systeemi kampeaa mutta kun käytää joko kaveria tai rautakankea apuna vääntämässä niin sekin onnistuu. Eli laakerit eivät ole mitään prässikamaa vaan saa ihan tasaisesti lyömällä irti ja paikoilleen. Ainakin sain sen toisen puolen, toisen puolen jätin ensikesään, kun ei lonksu niin pahasti.

Sen verran paskaista puuhaa kuitenkin tuo vaseliinin kanssa leikkiminen.