Sivu 1/1

is sierra tyhjäkäynti

Lähetetty: 02 Touko 2005 21:36
Kirjoittaja is riezka
mikä vois olla vikana ku tyhjäkäynti heittelee 1000 ja 1500 välis kylmänä ja kuumana. sit tuntuu vähän et puolen kaasun jälkeen ei enää tapahdu oikeen mitään... mikä siihen vois auttaa? siihen on laitettu nokka, kantta vähän laskettu ja silotettu imukanavia, putkisto ja peltisarja vapaavirtasuodatin ja vauhtipyörää vähän kevenetty. kiitos jo etukäteen.

Lähetetty: 02 Touko 2005 21:46
Kirjoittaja voicecoil
tuki tyhjäkäynti moottorin toiminta.loppuu aaltoilu.mulla on ihan samat oireet ollut.nyt kun vielä sais ton yläalueenkin toimimaan.ei ole mullakaan vetoja kunnolla täydellä kaasulla.kannattaa lueskella autosähkön puolelta sellasta kuin 2.0i ei käy.. tai jotenkin noin se tais mennä.

Lähetetty: 02 Touko 2005 22:43
Kirjoittaja TeRoK
mä kyllä väittäisin että on kaasuläpän asento-anturissa vikaa. haulla löytyy linkki jossa opastetaan sen testaus.

Lähetetty: 04 Touko 2005 14:47
Kirjoittaja jmm79
Missä kansi on tehty, onko tietoa?
Mulla oli omassa iS:ssä samoja ongelmia kun kansi "viritettiin", eikä ongelma oikein korjaantunut ennen kuin kansi tehtiin uusiksi (takuuna).. vaikka oli ammattifirma niin virheitä sattuu myös heille.

Lähetetty: 04 Touko 2005 16:03
Kirjoittaja Kessi
Tarjoan jälleen kerran tuota lambda-anturia :mrgreen: :mrgreen: :wink:

Lähetetty: 04 Touko 2005 16:52
Kirjoittaja ZyaS
jmm79 kirjoitti:Missä kansi on tehty, onko tietoa?
Mulla oli omassa iS:ssä samoja ongelmia kun kansi "viritettiin", eikä ongelma oikein korjaantunut ennen kuin kansi tehtiin uusiksi (takuuna).. vaikka oli ammattifirma niin virheitä sattuu myös heille.
mikähän siinä oli vikana??

Lähetetty: 04 Touko 2005 18:42
Kirjoittaja turbiiniriesa
minkähän ikänen is sulla on?
tyhjäkäyntivena noissa usein v...ttuilee ja silloin tyhjäkäynti seilaa,toinen voi olla jos kaasuläpän asentoanturi antaa tiedoksi mitä sattuu niin boxi säätelee mitä sattuu seokseksi,mut puhdista se tyhjäkäynti vena ensin.se on helpompi homma ja tosi usein paskaantuu :wink:

Lähetetty: 04 Touko 2005 19:22
Kirjoittaja jmm79
Vikako??
No paja oli korjauksen suhteen aika hiljainen, mutta kaksi päivää se kansi siellä pajassa oli. Kaveri joka kasasi auton kertoi, että ainakin kaikki venttiilit oli uudet ja ohjurit vaihdettu. Sen enempää en tiedä. Mutta sen jälkeen venttiilivarrenkumit pysyivät ehjänä ja kaasuun reagointi oli aivan eri luokkaa.

Juu, kyllä minä sen tyhjäkäyntiventtiilin ja kaasuläppäanturin kanssa tappelin myös eikä ilmamäärämittaria passaa unohtaa. Uskoisin että jos noi kolme käy läpi niin iS pelaa kuin kello ;)

Lähetetty: 09 Touko 2005 10:23
Kirjoittaja is riezka
jmm79 kirjoitti:Missä kansi on tehty, onko tietoa?
Mulla oli omassa iS:ssä samoja ongelmia kun kansi "viritettiin", eikä ongelma oikein korjaantunut ennen kuin kansi tehtiin uusiksi (takuuna).. vaikka oli ammattifirma niin virheitä sattuu myös heille.

lautamäen kautta mä sen kannen lähetin... sen teki joku ihan ammattilainen... rakentaa ralliautojen kansia... en nyt muista nimee

Lähetetty: 09 Touko 2005 22:18
Kirjoittaja Jaakko85
Kessi kirjoitti:Tarjoan jälleen kerran tuota lambda-anturia :mrgreen: :mrgreen: :wink:
ei siinä semmosia oo.